Gå til innhold

Eizo FlexScan EV2416WFS erfaringer? kjøp: ja/nei


lolz2k

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg står nå mellom to skjermer og lurer på hvilken som er best. skjermene det står mellom er:

DELL U2410 ULTRASHARP 24"

EIZO FLEXSCAN EV2436W 24"

Jeg kommer til å spille på den, men den er hovedsakelig til bilderedigering.

Hvilken ville du valgt? Sliter med å velge ^^

 

På forhånd takk for hjelpen.

 

For en mnd siden kjøpte jeg BenQ XL2411T, men den hadde en død piksel, så jeg benyttet meg av angreretten. Jeg hadde selvfølgelig beholdt den hadde det ikke vært for pikselens død, men når så bildekvaliteten skjermen hadde i forhold til min gamle skjerm (kostet 1300 for ett år siden), så kunne jeg ikke bli annet en skuffet. Jeg hadde kalibrert den riktig, men fargene var for langt unna de faktiske fargene som skulle bli vist.

 

Nå har jeg fått tilbake pengene, og ønsker å kjøpe en annen skjerm som fungerer like godt til spill som den gjør til bilderedigering (om det er mulig). Etter litt research falt jeg for denne: Eizo FlexScan EV2416WFS (ville heller hatt svart, men det ser ikke ut til å være på lager).

 

Er det noen som har erfaring med Eizo skjermen, som kan fortelle meg om den er god eller dårlig å spille på? Evt hvordan bildekvaliteten er i forhold til andre skjermer?

 

Jeg tar veldig gjerne imot forslag til andre skjermer, de eneste kravene er at den er 24" og kan brukes i portrait (90 grader). Jeg skal bestille på mandag, så jeg har helgen til å bestemme meg på.

 

På forhånd takk!

Ha en fin dag.

Endret av lolz2k
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...