Gå til innhold

Slik ble Galaxy S IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjell fra S3:

 

- 5" Full HD Super AMOLED (441ppi)

- 13mpix kamera som tar bra bilder i lite lys,

- Tynnere rammer,

- Lettere. Kun 130 gram på 5"

- Smalere tross større skjerm!

- Mindre kurver,

- Mye bedre batteri,

- 8Core CPU!

- Lagringsplass opptil 128GB!,

- Totalt sett bedre utnyttelse av skjerm kontra fysisk størrelse.

- Ellers er det funksjoner som gjør at den blir en del mer innovativ enn konkurrentene.

 

Blir nok å bestille denne.

 

2im12t0.jpg

Endret av TSP
fjernet notis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

[float=right][/float]

Samsungs nye supermobil får åttekjerners prosessor og øyestyring.

 

Slik ble Galaxy S IV

Stig-Ove Langø fra Samsung Norge hadde dette å si om prosessoren:

- Prosessoren kommer i to varianter, en med fire og en med åtte kjerner.

- Det er varianten med fire kjerner som kommer til Norge, for det er bare den som støtter 4G.

 

kilde: http://direkte.vg.no/studio/samsung-lansering

Lenke til kommentar

Synes det var utrolig bra at Samsung lot oss følge showet direkte via YouTube. Ingen streaming problemer heller!

 

Når det gjelder selve produktet, er jeg ikke akkurat fra meg av begeistring. Morsomme funksjoner, men fikk ingen "må-ha-opplevelse". Jeg har Galaxy Note 2 i dag, og det spørs om jeg venter til Note 3 kommer før jeg kjøper meg ny telefon nå. Regner med den kommer til å ha de fleste funksjonene fra S4, i tillegg til enda bedre notatfunksjoner...

Lenke til kommentar

Dette blir en MEGA oppgradering fra min gamle HTC og var over all forventing..... Den skal jeg ha når den kommer til norge. Ser for meg at det blir en del grining og mange sure kommentarer fra apple fanboisa i morgen ettermiddag.... blir gøy...yesss...grattis Samsung..bra jobba

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk rett fra S1 til S3 og skal nok klare å vente til S5 før neste oppgradering, men det er mulig jeg blir litt misunnelig om noen jeg kjenner kjøper seg denne ;)

 

Ingen revolusjonerende oppgradering, men en rekke små forbedringer over hele fjøla er ikke noe å kimse av det heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper at veldig mye av det vi så av software kommer til Note II og S3, og sikkert også en del til S2 og Note for den saks skyld :-)

 

Men jeg må innrømme at jeg ble sjokkert over hvor mye de egentlig har holdt på.

 

Det som KUN vil være på S4, som er ren hardware som ikke S3 kan henge med på, er:

IR

WLAN AC

Prossessor + GPU

Air View

Temperatur- og fuktighetsmåler

Batteri

Større skjerm

1080p

4G 100Mbps

13 MP kamera

 

 

Men jeg synes det sier litt om hvor bra de gjør det på software, når de såvidt nevner AC-standard på WiFi, IR, CPU/GPU, for eksempel... De er først i verden (som jeg vet om i hvert fall?) som har AC-standard på mobilen... Og det ble nevnt i liste over WiFi den støttet, og ferdig med det...

Lenke til kommentar

Kanskje litt nedtur at modellen som kommer hit ikke ser ut til å inneholde octaprosessoren, men quadcore snapdragon. Legges likevel til lista over aktuelle kandidater til ny telefon (sammen med htc one).

De er først i verden (som jeg vet om i hvert fall?) som har AC-standard på mobilen... Og det ble nevnt i liste over WiFi den støttet, og ferdig med det...

Htc one støtter også ac.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffende at de ikke gikk for et nytt design, men kopierte S3.

 

Det er litt forskjell om du studerer. Mindre kurver, rammene er mye tynnere. S4 er litt smalere tross større skjerm, tynnere, lettere og har fått litt alu. Ikke den aller største forskjellen nei. Men nok til at den ser mer voksen ut. Innmaten virker svært bra!

 

 

2im12t0.jpg

 

Litt mer rent og glatt. Begge har samme høyde, men se forskjellen på utnyttingen av skjerm vs den totale størrelsen.

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar

Ikke imponert, og det var jo som forventet. Et lite løft av de helt ordinære tingene, men ellers er utseende og Android omtrent det samme.

 

Men, med så hardt fokus på enkelte kvaliteter ved denne telefonen som de færreste kommer til å bruke, får de det selvsagt til å krible litt ekstra hos fansen.

 

Det er nettopp slik Apple har bedrevet, endrer en liten ting, et par unødvendige funksjoner for å imponere, og vips: fremstår som et "må ha produkt".

 

Godt jeg sov i natt mao :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...