Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva slags fetisher har du?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg går rett på sak jeg lurer egentlig rett og slett på hva slags fetisher noen her har?

 

Og da tenkte jeg at jeg kunne vise litt mot og si min: Ja jeg liker vel egentlig blod rett og slett, men liker det enda bedre vist ikke at jeg tror på det men vist en vampyr drikker blod. Dette høres litt crazy ut sikkert. Men jeg satt meg ned og tenkte. Siden alle jeg kjenner har en fetish så ville det vært gøy og høre deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg går rett på sak jeg lurer egentlig rett og slett på hva slags fetisher noen her har?

 

Og da tenkte jeg at jeg kunne vise litt mot og si min: Ja jeg liker vel egentlig blod rett og slett, men liker det enda bedre vist ikke at jeg tror på det men vist en vampyr drikker blod. Dette høres litt crazy ut sikkert. Men jeg satt meg ned og tenkte. Siden alle jeg kjenner har en fetish så ville det vært gøy og høre deres?

 

Så lenge du ikke planlegger å drepe noen for å se blod er det jo ålreit. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg går rett på sak jeg lurer egentlig rett og slett på hva slags fetisher noen her har?

 

Og da tenkte jeg at jeg kunne vise litt mot og si min: Ja jeg liker vel egentlig blod rett og slett, men liker det enda bedre vist ikke at jeg tror på det men vist en vampyr drikker blod. Dette høres litt crazy ut sikkert. Men jeg satt meg ned og tenkte. Siden alle jeg kjenner har en fetish så ville det vært gøy og høre deres?

Damer som slår tilbake er noe av det som tenner meg mest.

 

Og da mener jeg knyttnever.

 

Man kan vel egentlig si jeg tenner på vold, og ikke "bdsm".

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Kunne faktisk tenke meg å prøve ut en heftig-krangel-sex/playrape. Alt er selvsagt planlagt på forhånd og med safeword. Kan tenke meg at noen par har de beste sexene når de krangler for fullt og ender opp på seng/sofa/osv.

 

Å komme hjem fra en slitsom dag på jobben, se at damen i huset ikke har ting på stell eller har sine problemer, full diskusjon og argumentasjon, fulgt av letthendt "fysisk vold" og barske blikk i hverandres øyne.

 

Hm, kom til å tenke på middagsscenen i Mr. og Mrs. Smith. Noe sånt kunne også funke, bare uten våpen. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...