Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker en jente, som jeg tror flørter med meg, og jeg vet ikke hva jeg skal svare


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 15 år gammel gutt som "driver" litt med en jente i klassen. Innimellom på skolen holder hun rundt meg, og etter skolen sender hun meg meldinger (de er litt "dirty" :D ) jeg prøver å svare henne med litt dirtye meldinger tilbake, men klarer det ikke... -_- Noen som kan hjelpe meg? :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa. Det er bare det at jeg ikke er noe særlig flink med sånt. Lurte som sagt på om det var mulig å få noen tips til hva jeg kan skrive, ikke en ferdigskrevet melding :)

 

Det var ingen av oss som var "flinke" til sånt når vi var 15. Og det er heller ikkje ho. Bare gjør så godt du kan du :p

Lenke til kommentar

Kan ikke du bare ta deg en Dirty Sanchez and Enjoy.

 

Er du 12 eller? Ser for meg at du har surfa internett og funnet kule utrykk som brukes på ekstremt barnslige og spekulative seksuelle handlinger, som egentlig ikke gjør annet enn å nedverdige kvinnen du har sex med.

 

Colombian necktie betyr å kutte hodet av noen. En dirty sanchez er å smøre bæsj på overleppa til noen så det ser ut som en bart. Ville du oppriktig talt gjort noe sånt? Nei? Didnt' think so.

 

Grow up, fyren trenger hjelp, ikke trolling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Colombiansk slips betyr ikke å kutte hodet av noen, men å kutte strupen og dra tungen ut av såret i halsen slik at du får et "mini slips".

Lenke til kommentar

Beklager for sent svar... Har vært litt hektisk de siste dagene...

Det var mange forslag her ja, sandwitch og greier xD

På en melding skrev ho:"But babe, when we're done, I don't wanna feel my legs". Kan nok tolkes på forskjellige måter... men i forhold til det ho har skrevet før, så er det ment dirty ja :D

Endret av Ehm97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...