Gå til innhold

Oppklaringspørsmål rundt det å søke befalskole


Anbefalte innlegg

Jeg leste akkurat klisteret om hva som skjer på sesjon del 2.

Slik jeg har forstått er det slik at om man blir kalt inn til sesjon 2, har man en dag med informasjon, prøver og fysiske tester. Dette avsluttes med en samtale der man bestemmer seg for hvilke tre alternativer man vil søke på.

 

Sett at jeg kommer rett fra VG og vil søke Befalskolen for Språk og Etteretning (BSES), det eneste jeg skal gjøre da er å si det under denne samtalen?

Eller må jeg søke særegent på forhånd/i etterkant av ses.2?

 

Er henholdsvis to år til jeg skal i Forsvaret, men bare lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg husker rett får man vel ikke tre alternativer lenger, men diverse muligheter å velge mellom og et konkret innrykkssted om du gir såpass gode resultater at de vil ha deg.

Velg en førstegangstjeneste du kan tenke deg om du alikevel ikke skulle ende opp med å søke befalskole. Søking av befalskole gjør man i ettertid og uavhengig av sesjon.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...