Gå til innhold

Fotball tur til Liverpool


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal til Liverpool å se de spille mot Everton 04 Mai og gleder meg veldig. Har kjøpt fly og lander på Gatwick kl 20:10 (Norsk tid) og da lurer jeg på hvordan skal jeg komme meg til Liverpool på en billig måte, buss eller tog går bra.

 

Når jeg skal hjem går flyet 20:45 fra Gatwick, tar imot tips til reiseforslag denne veien også

 

 

Er det aktuelt å leie bil, tenker da på priser, og hvordan det er å kjøre i England.

 

Har da aldri vært borte å sett kamp før så trenger litt hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpt et fly. Dæven. Jeg som trodde Liverpoolsupportere var sånne fabrikkarbeidere.

 

Det enkleste er kanskje å ta Gatwick Express til London, så tar du tog derfra til Liverpool, du må nok bytte tog én gang, men det bør gå greit.

 

Men når du har kjøpt et fly, ville jeg heller anbefalt å lande på en flyplass i Liverpool.

Lenke til kommentar

Hehe kjøpt fly ja ;)

 

Men har surfet litt og det viser seg at buss fra Gatwick til London koster 13pund for 2stk, så kommer problemet, fra London Euston etter kl 22:35 er vi ikke fremme i Liverpool før 08:00...¨

 

 

EDIT: Hvor lang tid bør jeg ha før toget/bussen går? Bussen går til Victoria Coach Station og hvor langt er det dit til London Euston?

Endret av vidarsd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...