Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg er såå mett hele tiden..


Anbefalte innlegg

Jeg går på antipsykotika, og jeg har fått det mye bedre med de medsinene men et problem.. Jeg føler meg såå mett hele tiden!! :/ jeg hopper over frokost, hopper over lunsj , spiser så vidt litt middag og hopper over kveldsmat. De ansatte på avdelingen begyner å bli bekymret og tvang meg til å spise en yogurt. Men da jeg spiste den holdt jeg på å brekke meg. Jeg var så mett.

 

Vanligvis elsker jeg sjokolade men nå klarer jeg nesten ikke spise det heller. Det er ekkelt å bare tygge på den og svelge. Det smaker ikke godt lenger. Jeg går på abilify og det står at en av bivirkningene er anorexia. jeg begyner å bli redd tenk om det skjer? Anonym poster: 8db25484545508442bffe783a0b50966

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid stående måltidserstatter av typen MealTech fra Tech Nutrition. De er gull verd når appetitten er på bånn dersom jeg f.eks har omgangssyke eller bare er fyllesyk. De gir fullt opp av alle næringsstoffene kroppen trenger til et måltid. Det er en billig forsikring mot underernæring,og går lett ned uansett tilstand jeg måtte være i. Det kan dermed være verd et forsøk for deg å prøve disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...