Gå til innhold

Selge PC samlet eller deler seperat


Anbefalte innlegg

Ja, sitter her med litt trist hjerte og vurderer å selge den gamle maskinen min etter en oppgradering pga plass. Det er ganske gode deler fra 2007 og som fungerer fint til de fleste spill den dag i dag. Hva tenker dere er best for meg å selge, samlet eller seperat? Tenker meg at selve innmaten er lett å bli kvitt, mens kabinettet er det verre med?

 

- Intel Quad Core Q6600 /m god Thermalright Ultra 120 eXtreme kjøler og MIST 120mm stillegående vifte.

- ASUS P5N32-E SLI Deluxe (LGA775- E-SATA 6porter S-ATA, Firewire, USB, etc)

- Corsair 2x4GB PC6400 CL5

- 1TB Samsung harddisk

- XFX ATI Radeon 5850 1GB skjermkort

- Hiper Type-R 580W, modulær strømforsyning

- Lian Li PC60 kabinett /m støydemping og kabinett vindu (Bilde)

- NEC DVD brenner (med Lian Li aluminium cover)

- 3.5" floppy (med Lian Li cover)

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sitter her med litt trist hjerte og vurderer å selge den gamle maskinen min etter en oppgradering pga plass. Det er ganske gode deler fra 2007 og som fungerer fint til de fleste spill den dag i dag. Hva tenker dere er best for meg å selge, samlet eller seperat? Tenker meg at selve innmaten er lett å bli kvitt, mens kabinettet er det verre med?

 

- Intel Quad Core Q6600 /m god Thermalright Ultra 120 eXtreme kjøler og MIST 120mm stillegående vifte.

- ASUS P5N32-E SLI Deluxe (LGA775- E-SATA 6porter S-ATA, Firewire, USB, etc)

- Corsair 2x4GB PC6400 CL5

- 1TB Samsung harddisk

- XFX ATI Radeon 5850 1GB skjermkort

- Hiper Type-R 580W, modulær strømforsyning

- Lian Li PC60 kabinett /m støydemping og kabinett vindu (Bilde)

- NEC DVD brenner (med Lian Li aluminium cover)

- 3.5" floppy (med Lian Li cover)

 

Det som selger best er nok 5850, harddisken og kabinett om det er i god stand (Lian Li er kvalitet). De andre delene er nok for gamle, selv til folk som ikke krever så mye av PC.

 

Jeg vet at andre har solgt 5850 til 500,-, harddisken burde du ikke ta mer enn 200 for (mtp at man får en for 550 ny), og kanskje 500,- for kabinett+dvd-rom om det er SATA-tilkobling. Om det ikke er SATA er DVD-rommet rimelig ubrukelig med ny hardware.

 

Du kan jo prøve å selge det andre også, men tviler på at du får veldig mye for det. Du kan jo heller gjøre en god gjerning og donere det til noen som trenger det

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...