Gå til innhold

Enable 32-bit application IIS 8 Express


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har en utfordring. Vi har nylig gått over fra å bruke ASP.NET Development Server til IIS 8 Express for å kjøre løsninger lokalt mens de utvikles, slik at de ikke må deployes i hytt og gevær.

 

Nå har jeg derimot fått en utfordring. Majoriteten av de som kjører disse løsningene sitter med Win 7, 64-bit. IIS 8 kjører derfor 64-bit, mens Office på disse maskinene er 32-bit. Når jeg derfor starter eksport eller import til fil, så feiler dette da den leter kun etter 64-bit versjoner av Office.

 

I f.eks. IIS 7 så løses dette ved å sette Enable 32-bit applications i App Pool til True. Er det noen som vet om en tilsvarende mulighet for IIS 8 Express?

 

Jeg har googlet de fleste kombinasjoner jeg kommer på i forbindelse med dette, men får ikke ut noe informasjon som er nyttig.

 

Håper på hjelp :o)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...