Gå til innhold

Ny toppmodell, hvilket OS? Noe jeg kan vente på?


  

18 stemmer

  1. 1. Hvilken telefon anbefaler du?

    • Apple iphone5
    • Nokia Lumia 920
    • Sony xperia z
    • HTC one
    • samsung galaxy s4


Anbefalte innlegg

Beklager på forhånd for å starte en slik ekstremt kjip og irreterende post, men saken er den at eg på utkikk etter ny telefon og er ekstremt usikker på hvilken jeg skal velge. I høst toke min trofaste htc kvelden og ente opp med en nokia 101 fra clas ohlson som nødtelefon. Denne telefonen har eg klart meg med fram til idag, men er jo en ekstremt ufunksjonell ungdomsmobil;)

 

Tenkte å slå på stor tromma å kjøpe meg en av markedes beste telefoner denne gang;

valget står mellom

 

nokia 920

nye HTC one

galaxy 4

sony xperia z

iphone 5

 

Har tidligere kun hatt android, så kunne kaskje vært morro å prøvd nåke nytt, men er iphone en overprisa "hipster" telefon og hvordan er windows 8, med tanke på div apper, tenker på snapchat, quizbattle og andre populære apps, har også lest litt på forumet her om 920'n og det virker som mange har hatt en del problem med den...antar at f.eks kamera er ganske likt på desse modellene(vertfall til mitt bruk) Har aldri hatt en såå stor mobil som overnevnte modeller heller før og er litt skeptisk til det, synst iphone'en har den mest gynstige størrelsen

 

veit at enkelte av telefonene ikkje er på markedet, men har klart meg 5-6mnd på telefonen eg har no,så klare sikkert vente litt til ;)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I natt (?) avslører ihvertfall Samsung sin nye S4, så da får vi endelig offisiell håndfast informasjon rundt denne :) Regner med du ikke stresser dette kjøpet, ettersom du mest sansynlig vil legge en del penger i ett godt kjøp :)

 

Selv har jeg den overprisede "hipster" telefonen, iPhone 5. Gikk i fra HTC One X til denne, da One X ble noe for stor til mitt bruk. Fantastisk telefon dog, herlig skjerm! Er meget godt fornøyd med iPhone 5 da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva med Nexus 4? I mine øyne den klart beste Android-telefonen på markedet. Spesifikasjoner er ikke alt, og N4 sin rene Android er i mine øyne en så stor fordel i forhold til andre Android-modeller at det blir liten konkurranse. Prismessig er den også billigere enn samtlige konkurrenter du lister opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...