Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

Synd for deg at det da faktisk er den klokken Bond bruker i bl.a Skyfall. Omega og Rolex har vært en gjenganger hos Bond siden den første filmen.

 

Men kan ikke si slike klokker som dette frister. Er en teknonerd, men dette faller etter min mening over på "harry".

Endret av Vertical^
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bytte ut classy klokke med en plastsak som kjører android som det står "I'm Watch" på reima?

 

on topic, er det noen som noensinne har prøvd å koble til et headset med noe som er på håndleddet? Testa å ha mp3 spilleren der for lenge siden, og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen!

Lenke til kommentar
Bytte ut classy klokke med en plastsak som kjører android som det står "I'm Watch" på reima?*
Med prisklasser opp til 120.000 så regner jeg med at det brukes eksklusive materialer og at kvalitets følelsen er på plass for de som ønsker det. ;)

 

 

Uansett, den kan ha så mye kvalitet den bare vil, men det står fortsatt I'm Watch på siden av den!

 

Edit. så at man kunne få den til 120.000 med diamanter på, my bad;)

Endret av Herrolsen
Lenke til kommentar

Bytte ut classy klokke med en plastsak som kjører android som det står "I'm Watch" på reima?

 

on topic, er det noen som noensinne har prøvd å koble til et headset med noe som er på håndleddet? Testa å ha mp3 spilleren der for lenge siden, og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen!

 

Ja, ikke noe er mer klasse enn å gå rundt med dyrt dilldall som bare er lgad for å vise hvor mye penger man har råd til å kaste bort.... :)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...