Gå til innhold

Apple får uventet støtte fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*gasp* Nokia, som har haltet ganske kraftig de siste årene, kommer løpende inn på lekeplassen og heier på storebølla!? Noe som kanskje muligens ville ha en bitteliten mulighet for at den største konkurrenten i bransjen blir satt ut av spill, og dermed åpner mer plass for Nokia selv?

 

Bra jeg ikke er særlig kynisk av meg, ellers kunne jeg jo tenkt at Nokia prøver å tvinge ned andre slik at de selv skal komme seg opp av grøfta..

 

Re: "Kan skade patentsystemet"

- Det håper jeg da virkelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

*gasp* Nokia, som har haltet ganske kraftig de siste årene, kommer løpende inn på lekeplassen og heier på storebølla!? Noe som kanskje muligens ville ha en bitteliten mulighet for at den største konkurrenten i bransjen blir satt ut av spill, og dermed åpner mer plass for Nokia selv?

 

Bra jeg ikke er særlig kynisk av meg, ellers kunne jeg jo tenkt at Nokia prøver å tvinge ned andre slik at de selv skal komme seg opp av grøfta..

 

Re: "Kan skade patentsystemet"

- Det håper jeg da virkelig!

Åh, du oppsummerer så flott i dette innlegget! Akkurat sånn er det jeg føler Nokia holder på nå.

Desperate idioter, fiks Lumia 920 for faen. Prøv å holde Microsoft i ørene, selv om det ikke går an.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...