Gå til innhold

Sons of Valor - ARMA 3 Wasteland Klan


Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå som Arma 3 alpha er ute, så er jeg nok ikke alene om og spille det alt for mange timer om dagen. Har gått mye i Wasteland, som har blitt kjapt populært selv om det er ganske buggy as we speak.

 

Så med denne modden i tankene, tenkte jeg da og lage en klan for oss Nordmenn, der vi kan samles på servere og herje! Navnet på klanen er Sons of Valor.

 

 

Må sette et par krav som er ganske essensielle for samarbeid i dette spillet:

-Du må ha en god microfon.

-Du må ha god tolmodighet. (Dette er langt ifra et CoD spill.)

-Du bør kunne oppføre deg voksent, og ikke rage/skrike inn i mic.

 

Ellers er vi åpen for alt og alle som er nye Arma spillere, eller gode gamle veteraner!

Registrer deg på forumet våres: www.sonsofvalor.net , og fyll ut skjemaet under "Recruitment".

 

Jeg står for:

Hjemmeside: www.SonsOfValor.net

30 slots TeamSpeak (Kan utvides om nødvendig.

40 slots gameserver - Norway #3 - Sons of Valor | 404Wasteland | Arma 3 Alpha

Endret av Toseki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørs flott ut! Dette spillet annbefales på det sterkeste! :)

 

Jeg har investert enormt mye tid i denne serien, helt siden Operation Flashpoint ble lansert for lenge siden, så det er jeg klar over. BIS jobber fremdeles med patcher til ArmA II i dag, så laster stadig ned nye beta-patcher for å holde meg oppdatert i mellomtiden. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Serveren våres er fortsatt ganske ustabil, som alle andre Wasteland servere nå til dags. Men fra og med nå så skal eg gjøre mitt beste for og holde den online mest mulig. Dog. når den kræsjer så må jeg restarte den manuelt, noe som kan bli vanskelig på natten, prøver og finne et script for dette.

 

Men uansett - her er navnet den vil ha i tiden fremover:

Norway #3 - Sons of Valor | 404Wasteland | Arma 3 Alpha

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte å kjøre igang med noe gaming onsdag og torsdag, har ikke funnet noen måte og få varslet alle medlemmene via mail eller noe enda, så kjører på med en post her også! :) Møt opp på TS3 rundt 17:00, evt. litt seinere om det ikke skulle passe, kommer nok til og bli sittende en god stund! :) Det har også kommet en utdate for Wasteland, du/dere kan lese om den her.

Mye nytt innen base-building! :D

http://sonsofvalor.net/forum/m/11556981/viewthread/6570809-arma-3-wasteland-108-update-got

Endret av Toseki
Lenke til kommentar

Etter litt problemer med både nettside og TS3, så skal det meste være ordnet nå.

Nettsiden har fått en ny bakgrunn og banner.

Vi hadde også en times kamp mot InjectionGaming idag, og det gikk ikke så bra, vi tapte 2 - 4. Men vi kjempet godt, det skal vi ha! :)

 

Har også fått opp en facebook side for klanen, greit om klanmedlemmene vil like denne, så blir det lettere å kontakte dere.

http://www.facebook.com/sonsofvalorclan

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...