Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penis lukter fisk


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt steroidkrem i noen uker og for noen dager siden klarte jeg endelig å få forhuden over penishodet. Jeg har aldri vært i stand til å vaske meg der før, men hver dag siden jeg trakk forhuden tilbake har jeg vasket meg godt der nede med vann og mild såpe. Likevel vender en lukt av fisk tilbake dagen etterpå.

Noen som vet hva det kan være? Anonym poster: a8891378243bddd21b96b2deef58e208

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke tro at jeg er ett troll nå, men mange anbefaler eddikk for å få vekk lukt på penis. Du bare vasker med litt edikk i dusjen for så å vaske med intimsåpe igjen etterpå.

 

Det funker jævla bra på kattepiss ihvertfall.. Får vekk lukten som bare det.

 

En ''fiskelukt'' høres heller ut som om du får mye rester av urin som sitter under forhuden. Det kan kanskje være en idee å vaske seg med litt papir og vann etter å ha vært på do, innimellom.

 

Sopp er jeg ganske sikker på at du hadde sett om du hadde, det er veldig vanlig at det danner seg hvit dritt i kriker og kroker og penis kan bli ekstra følsom og stram, samt 'vond'.

Lenke til kommentar

Eddik på Johnson, og så papir?

 

Oww, her må det være en uten penis som snakker

 

I dusjen, og så vaske med vanlig intimsåpe. Papir med vann til vanlig etter dotur, innimellom. Det kan kanskje hjelpe på å fjerne ''restene'' som kanskje gjør at det lukter.

 

Eddik kan umulig være bra for junior. Må da svi som et helvette.

 

''Det gjør ikke det'' - karen som sitter å spiller ved siden av meg :p

 

Husk at eddikk ikke er farlig, det er vanlig i matlagning og er populært å dynke salaten med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...