Gå til innhold

Google skal trolig lanserer to musikktjenester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette høres indeed flott ut - ENDELIG får vi reklame på youtube også! woo :)

Uhm... Dette har vi jo plenty av allerede i dag? Det er derfor Psy smilte hele veien til banken når Gangnam Style gikk som en farsott. Det var vel snakk om at han tjente noe rundt 8M USD på youtube alene. (Så forsvinner det meste av dette til diverse bakmenn og google, men det er ikke poenget.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uhm... Dette har vi jo plenty av allerede i dag? Det er derfor Psy smilte hele veien til banken når Gangnam Style gikk som en farsott. Det var vel snakk om at han tjente noe rundt 8M USD på youtube alene. (Så forsvinner det meste av dette til diverse bakmenn og google, men det er ikke poenget.)

 

Nå tenkte jeg på sånn videoreklame som f.eks. VGTV har. Hvor du blir tvingt til å se en 15sekunders reklame før videoen du faktisk skal se starter...

 

EDIT: Dette vet jeg dog ikke, mulig jeg misforsto artikkelen når jeg skummet gjennom den i halvsøvne også, men hvis de begynner med slik drit er jeg ferdig som youtubebruker. Nesten så jeg ikke orker å bruke det etter det uoversiktlige og fæle nye designet, og jeg er ikke en som normalt whiner over slikt.

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...