Gå til innhold

Internett hvisker om Far Cry 3: Blood Dragon (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det blir like bedriten singleplayer som i FarCry 3 så kan de like godt droppe det med en gang. Maken til dårlig "open world" spill har jeg aldri spillt noen gang. Har såvidt kommet meg gjennom de 2 første kapitlene. Hver gang jeg starter det, finner jeg nye åpenbare designfeil og uferdigheter i spillet som irriterer såpass mye at jeg ender med å skru det av igjen...

 

Trenger ikke nevne alt, det holder lenge med det som etter mitt syn er et av de største problemene: Du MÅ følge veien spillet legger opp til for å komme deg fra A til B i et oppdrag. Gjør du ikke det feiler oppdraget, fordi du havner "utenfor combat zone" eller noe sånt... Open world, særlig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Få inn flere fiender etter at hovedspillet er ferdig! Finnes jo ikke noe å gjøre når man har fullført =/

 

Med siste patchen kan du resette alle basene hvis du ønsker det.

 

tilbake til saken:

Jeg hadde forventet DLC isteden for expansion så dette ser jeg på som veldig positivt, så lenge de er det orginale teamet som jobbet på FC3 som lager expansionen også blir det ukritisk kjøp på meg.

 

Håper Yohalem jobber på denne også(eller enda bedre FC4), jeg har virkelig fått sansen for han.

Lenke til kommentar

Hvis det blir like bedriten singleplayer som i FarCry 3 så kan de like godt droppe det med en gang. Maken til dårlig "open world" spill har jeg aldri spillt noen gang. Har såvidt kommet meg gjennom de 2 første kapitlene. Hver gang jeg starter det, finner jeg nye åpenbare designfeil og uferdigheter i spillet som irriterer såpass mye at jeg ender med å skru det av igjen... Trenger ikke nevne alt, det holder lenge med det som etter mitt syn er et av de største problemene: Du MÅ følge veien spillet legger opp til for å komme deg fra A til B i et oppdrag. Gjør du ikke det feiler oppdraget, fordi du havner "utenfor combat zone" eller noe sånt... Open world, særlig...

 

Tydelig at du ikke har spilt mye ettersom det kun er noen få missions som følger denne formelen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Hvis det blir like bedriten singleplayer som i FarCry 3 så kan de like godt droppe det med en gang. Maken til dårlig "open world" spill har jeg aldri spillt noen gang. Har såvidt kommet meg gjennom de 2 første kapitlene. Hver gang jeg starter det, finner jeg nye åpenbare designfeil og uferdigheter i spillet som irriterer såpass mye at jeg ender med å skru det av igjen... Trenger ikke nevne alt, det holder lenge med det som etter mitt syn er et av de største problemene: Du MÅ følge veien spillet legger opp til for å komme deg fra A til B i et oppdrag. Gjør du ikke det feiler oppdraget, fordi du havner "utenfor combat zone" eller noe sånt... Open world, særlig...
Tydelig at du ikke har spilt mye ettersom det kun er noen få missions som følger denne formelen.

 

Det skjer ganske langt ute i spelet og... Trær og buskar som flyttar seg bortover ettersom du går... går ein mot visse bygningar i ein viss retning, så forsvinn plutseleg bygningen, men kjem tilbake att når du kjem heilt bort... dette er det mange som har opplevd...

 

Visse side missions, der mission items har plutseleg havna utanfor combat zone, osv. osv.

Og ikkje minst det verste, folk opplev å sitje på Loading skjermen i lange tider, alt frå 10-30minutt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg opplevde ingen av de nevnte problem under gjennomspillingen

 

Nei, det er ikkje alle som opplev det, nokre er veldig heldige med det... men ein heil del andre opplev mykje problem innanfor kategorien som dei nevnte over...

Starta opp FC3 ein kveld, stod på loading, sovna mens eg venta, stod på loading fortsatt neste morgon...

 

Men kva kan ein vel forvente...

"It's Ubisoft..."

"Oh, crap, another game ruined"

Lenke til kommentar

Er nok heller at noen er veldig uheldige fremfor at noen er heldige. Når det gjelder Ubisoft så spiller jeg også endel Assassins Creed 3 og har ikke opplevd noen nevneverdige problemer der heller. Eneste problemene jeg har hatt der var at characteren falt gjennom kartet en gang og at ting begynte å bli usynlige en annen gang. En restart fikset biffen der. Det som er helt forkastelig på AC3 er det helt utrolige makkverket av et UI i menyene.

Lenke til kommentar
Det skjer ganske langt ute i spelet og... Trær og buskar som flyttar seg bortover ettersom du går... går ein mot visse bygningar i ein viss retning, så forsvinn plutseleg bygningen, men kjem tilbake att når du kjem heilt bort... dette er det mange som har opplevd...Visse side missions, der mission items har plutseleg havna utanfor combat zone, osv. osv.Og ikkje minst det verste, folk opplev å sitje på Loading skjermen i lange tider, alt frå 10-30minutt...

Konsoll much?

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...