Gå til innhold

? Apples iWatch kan revolusjonere mobilsikkerhet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så utrolig lei av att i det apple vurderer og lansere noe så vil det "revlusjonere" markedet...SLUTT OG BRUKE DET ORDET!

Att apple lanserer noe som alt finnes i markedet er ingen revlusjon, hvordan en eventuelt iwatch vil skille seg ut fra andre klokker til mobiler jeg saftig usikker på.

Apple vil kunne la brukeren lese mail, sms, kalender, avtaler ol. på klokken og alt det er gjort før.Om klokken funker som en "nøkkel" til enheten så ok..men det er da ingen enorm sak.Sikker på det kunne latt seg løse feks på en Pebble også.

Takket være medias måte og ordlegge seg ang Apple produkter får apple en kunstig høy status hos mange.De leverer mobiler som er ok men de er ikke på noen måte bedre eller "revlusjonerende" i forhold til mye annet på mobilmarkedet.Hadde media hypet opp andre merker på samme måten hadde apple tapt stort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig lei av att i det apple vurderer og lansere noe så vil det "revlusjonere" markedet...SLUTT OG BRUKE DET ORDET!Att apple lanserer noe som alt finnes i markedet er ingen revlusjon, hvordan en eventuelt iwatch vil skille seg ut fra andre klokker til mobiler jeg saftig usikker på.Apple vil kunne la brukeren lese mail, sms, kalender, avtaler ol. på klokken og alt det er gjort før.Om klokken funker som en "nøkkel" til enheten så ok..men det er da ingen enorm sak.Sikker på det kunne latt seg løse feks på en Pebble også.Takket være medias måte og ordlegge seg ang Apple produkter får apple en kunstig høy status hos mange.De leverer mobiler som er ok men de er ikke på noen måte bedre eller "revlusjonerende" i forhold til mye annet på mobilmarkedet.Hadde media hypet opp andre merker på samme måten hadde apple tapt stort.

 

Sist jeg sjekket så revolusjonerte både iPhone og iPod (og tildels iPad) markedet selv om det fantes noe lignende før.

 

Problemet er, og det du ikke makter å forstå" er at "lignende" ikke er godt nok, og overhode ikke i stand til å revolusjonere noe som helst. Et 5-kantet hjul ligner på et rundt hjul, men det er jo ubrukelig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
eller til og med mer hvis de lager noe unikt slik de gjorde med iPod – noe forbrukerne ikke en gang visste at de trengte.

Jeg visste jeg trengte det, derfor hadde jeg en mp3 spiller før iPod kom ut.

 

Greit iPhone har vært en pådriver for smartmobiler, men her synes jeg dere gir dem for mye credit for mp3-markedet.

Endret av Matsemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig lei av att i det apple vurderer og lansere noe så vil det "revlusjonere" markedet...SLUTT OG BRUKE DET ORDET!Att apple lanserer noe som alt finnes i markedet er ingen revlusjon, hvordan en eventuelt iwatch vil skille seg ut fra andre klokker til mobiler jeg saftig usikker på.Apple vil kunne la brukeren lese mail, sms, kalender, avtaler ol. på klokken og alt det er gjort før.Om klokken funker som en "nøkkel" til enheten så ok..men det er da ingen enorm sak.Sikker på det kunne latt seg løse feks på en Pebble også.Takket være medias måte og ordlegge seg ang Apple produkter får apple en kunstig høy status hos mange.De leverer mobiler som er ok men de er ikke på noen måte bedre eller "revlusjonerende" i forhold til mye annet på mobilmarkedet.Hadde media hypet opp andre merker på samme måten hadde apple tapt stort.

 

Ikke vær så jævla grinete da. Det er revolusjonerende fordeom produktet allerede fins. Apple lager det på en annen måte, og kommer med noe helt nytt i forhold til hva produktet har vært før.

 

Og om du sier at de ikke revolusjonerer noe, gjør konkurrendene det? Revolusjonerer Samsung noe? Nei de revolusjonerer INGENTING. De fikk tilbake "Stylusen" til mobile enheter, det var da noe. Andre som HTC, LG, Sony osv... revolusjonerer heller ikke. Kanskje litt mer, men ikke like mye som Apple.

 

 

Om du, DjDarkDragon, ikke forstår va de mener med at Apple revolusjonerer produkter, så vennligst la være å bry deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Apple fant ikke opp mp3-spilleren, touchtelefonen, nettbrettet, hjulet eller noe som helst annet. De har fra da de startet bare snyltet teknologi fra alle andre. De har heller ikke revolusjonert noe som helst.

 

Du er en uvitende liten unge, det kan jeg lett se. Apple fant ikke opp noe av de tingene, det har ALDRI vært fastlagt at de gjorde det, og de har aldri sagt det selv. De har revolusjonert produktet, eller med andre ord hoppet på toget og laget et produkt innenfor den kategorien, men de har laget det på en ny måte.

 

De har ikke snyltet teknologi. Alle låner fra andre, ettersom det ikke er uendelig med forskjeller her i verden. Apple kan like gjerne ha kjøpt lisenser, ettersom ingen har så mye som åpnet munnen om noe som helst snylting.

 

Den dyrebare mobilen din som sikkert er fra Samsung elns, derimot, er en kopi. Å bruke små funksjoner fra forskjellige firma er vanlig. Å kopiere absolutt ALT fra ETT og bare ETT firma, det er kopiering.

 

 

Du vet ingenting om hva du snakker om, kjære deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke nok med at alle må gå rundt med kliss lik mobil, eller i beste fall en av to modeller. Da må de jaggu også gå rundt med kliss lik klokke alle og enhver i bedrifta! Det blir jo garantert populært blant Rolex-gutta...

 

Er ikke mye sikkerhet i dette når man oppdager at både mobilen og klokka er borte når man kommer tilbake i garderoba etter trening...

Lenke til kommentar

Herlighet for en gjeng, klapp igjen barn. Skal vi late som om dette ikke er interessant fordi vi allerede har klokker? Apple ligger an til å gjøre det igjen: innovere og skape en ny sektor. Det ligger utrolige muligheter i å få en klokke med biometriske sensorer og talegjenkjennelse med et så tungt økosystem som Apple har i ryggen. Samme med google glass. Fremtiden er på vei idet IT-teknologi blir integrert på kroppene våres, og dette er kun starten. Hadde det ikke vært for microsoft hadde vi vært her for 10 år siden, men folk kaster vekk tid på å hate Apple for å skille seg ut som besserwissere som skjønner alt bedre enn alle andre, som det går med alle moter en stund etter de har nådd massene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er en uvitende liten unge, det kan jeg lett se. Apple fant ikke opp noe av de tingene, det har ALDRI vært fastlagt at de gjorde det, og de har aldri sagt det selv. De har revolusjonert produktet, eller med andre ord hoppet på toget og laget et produkt innenfor den kategorien, men de har laget det på en ny måte.

 

De har ikke snyltet teknologi. Alle låner fra andre, ettersom det ikke er uendelig med forskjeller her i verden. Apple kan like gjerne ha kjøpt lisenser, ettersom ingen har så mye som åpnet munnen om noe som helst snylting.

 

Den dyrebare mobilen din som sikkert er fra Samsung elns, derimot, er en kopi. Å bruke små funksjoner fra forskjellige firma er vanlig. Å kopiere absolutt ALT fra ETT og bare ETT firma, det er kopiering.

 

 

Du vet ingenting om hva du snakker om, kjære deg.

 

Du setter jo virkelig standarden både i innledningen og avslutningen av innlegget ditt. Vi er jo skjønt enige om at Apple ikke har funnet opp noe. At du har latt deg forlede til å tro at de har revolusjonert noe som helst etter 1980 setter jo påstanden din om hvem som er et barn i et visst lys.

 

Hva er det forresten Samsung sine telefoner skulle være kopi av? En iphone? På samme måte som Tesla model s er kopi av Think da?

Lenke til kommentar

Herlighet for en gjeng, klapp igjen barn. Skal vi late som om dette ikke er interessant fordi vi allerede har klokker? Apple ligger an til å gjøre det igjen: innovere og skape en ny sektor...

 

Du er klar over at dette finnes fra før, og har gjort det i en årrekke? Et av historiens mest vellykkede prosjekter på kickstarter er nettopp et slikt produkt.

Lenke til kommentar

Du er klar over at dette finnes fra før, og har gjort det i en årrekke? Et av historiens mest vellykkede prosjekter på kickstarter er nettopp et slikt produkt.

Og med "dette" mener du hva? Har denne klokken biometriske sensorer og sikkerhetsløsninger, eller snakker du om en glorifisert ipod nano, som forresten er et apple-produkt? Og hva vet du om Apple-klokken som vi andre ikke har fått høre? Tror du virkelig Apple er i ferd med å lansere en konkurrent til et kickstarter-prosjekt? Det blir like dumt som å si at iphone og ipad ikke var innovativ fordi vi hadde smarttelefoner og tablets tilgjengelig før. Det apple har klart gjentatte ganger på 2000-tallet er å slippe produkter som redefinerer hele bransjen. Skal vi slutte å skrive om at apple gjør nye ting fordi om en teknologi som kan klassifisered innunder samme dagligtale-navn har vært lansert før? Tåpelig klaging som tar oppmerksomheten fra legitim kritikk mot apple.

Lenke til kommentar

Og med "dette" mener du hva?

 

At dersom apple omsider lanserer denne så blir det omtrent produkt nr 100 på markedet i denne kategorien.

 

Har denne klokken biometriske sensorer og sikkerhetsløsninger

 

Nå er jo ikke biometrisk sensor (skjønner ikke hvorfor du skriver det i flertall) nevnt ifm apple sin klokke. Hvorfor skulle den være viktig?

 

Når det gjelder andre sikkerhetsløsninger som er drømt opp av diverse spekulanter rundt omkring kan man vel like gjerne kompilere android-apps som ios-apps av en slik ide.

 

Ellers er jo problemet forlengst løst med NFC, om man da ikke har en appletelefon så klart.

 

eller snakker du om en glorifisert ipod nano, som forresten er et apple-produkt?

 

Jeg snakker om armbåndsenheter som kommuniserer 2-veis med telefonen i lomma. Hvorfor skulle jeg snakke om en mp3-spiller?

 

Og hva vet du om Apple-klokken som vi andre ikke har fått høre?

 

Jeg vet akkurat like mye som deg, nemlig ingen ting.

 

Tror du virkelig Apple er i ferd med å lansere en konkurrent til et kickstarter-prosjekt?

 

Dersom ryktene om antallet designere og utviklere som er engasjert i et slikt prosjekt medfører riktighet så kan du nok ta deg f*** på at de er i ferd med å lage en konkurrent til kickstarterprosjektet Pebble ja.

 

Det blir like dumt som å si at iphone og ipad ikke var innovativ fordi vi hadde smarttelefoner og tablets tilgjengelig før.

 

Jeg har ikke sett noen argumenter for hvorfor de skulle være innovative. Det er vanskelig å møte argumenter som ikke er fremsatt.

 

Skal vi slutte å skrive om at apple gjør nye ting fordi om en teknologi som kan klassifisered innunder samme dagligtale-navn har vært lansert før?

 

Hva med å skrive om produktets faktiske egenskaper i stedet for å forsøke å fremstille det som noe det ikke er?

 

Tåpelig klaging som tar oppmerksomheten fra legitim kritikk mot apple.

 

Nå er det den forvrengte fremstillingen fra diverse fanboys og skribenter som blir kritisert her. Mener du vi trenger å gjøre plass for annen kritikk med det samme?

Lenke til kommentar

Revulosjenere er vel å ta noe som finnes fra før, og gjøre det bedre og mye mer interessant. Noe Apple har vært veldig gode til! Hvordan var mp3 markedet før iPod? Hvordan var smarttelefon og nettbrett markedet før iPhone og iPad? Det ser rimelig mye bedre ut nå hvertfall.

Alle kopierer, bare ikke så grovt som Samsung, sist ute

 

http://www.theverge.com/2013/2/27/4035064/samsung-wallet-app-apple-passbook-features

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...