Gå til innhold

Disse nye mobilene kan du kjøpe i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønnerke åssen folk kan være så "WOW" over HTC. HTC One er jo nesten prikk lik BB Z10.. Det er som en blanding mellom Z10 og iphone 5 sine stygge kanter.. OG i tilegg, har den masse hull forann te høytalerne, som ser dritt styggt ut. Nye sense ser enda mer bloaty ut enn noen sinne. Og HTC Mener android ikke trenger widgets.. de må jo røyke sine egne sokker:/

 

Hadde HTC 1 gang, og det blir ikke mer HTC her nei. S-off og dritt, treig software, no ty.

 

Holder meg te Nexus 4 :)

Endret av Mikkis2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønnerke åssen folk kan være så "WOW" over HTC. HTC One er jo nesten prikk lik BB Z10.. Det er som en blanding mellom Z10 og iphone 5 sine stygge kanter.. OG i tilegg, har den masse hull forann te høytalerne, som ser dritt styggt ut. Nye sense ser enda mer bloaty ut enn noen sinne. Og HTC Mener android ikke trenger widgets.. de må jo røyke sine egne sokker:/Hadde HTC 1 gang, og det blir ikke mer HTC her nei. S-off og dritt, treig software, no ty.Holder meg te Nexus 4 :)

 

Smak og behag, jeg er knallfornøyd med min HTC Sensation :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønnerke åssen folk kan være så "WOW" over HTC. HTC One er jo nesten prikk lik BB Z10.. Det er som en blanding mellom Z10 og iphone 5 sine stygge kanter.. OG i tilegg, har den masse hull forann te høytalerne, som ser dritt styggt ut. Nye sense ser enda mer bloaty ut enn noen sinne. Og HTC Mener android ikke trenger widgets.. de må jo røyke sine egne sokker:/Hadde HTC 1 gang, og det blir ikke mer HTC her nei. S-off og dritt, treig software, no ty.Holder meg te Nexus 4 :)

 

Helt enig. Sense er helt forferdelig. Nei, gi meg vanilla android. rent, pent og lett å kjøre.

Lenke til kommentar

Jeg liker Samsung, og eier mange enheter fra selskapet, men nå synes jeg de må bremse. Hvor mange telefoner skal de presse på markedet? Det gjør samme feil som HTC gjorde i sin tid - og som de til dels fortsatt gjør - de prøver å tilfredsstille absolutt alle markedsaspekter.

 

Halvparten av disse telefonene vil dessuten trolig aldri se en Android-oppdatering og vil være fast på et eldre operativsystem med sikkerhetshull og andre svakheter.

 

Hvor mange Galaxy-kopier trenger vi?

 

Av mer interessante nyheter gleder jeg meg til nye HTC One, Sony og tildels BlackBerry. God måned for mobilteknologi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker Samsung, og eier mange enheter fra selskapet, men nå synes jeg de må bremse. Hvor mange telefoner skal de presse på markedet? Det gjør samme feil som HTC gjorde i sin tid - og som de til dels fortsatt gjør - de prøver å tilfredsstille absolutt alle markedsaspekter.

 

Halvparten av disse telefonene vil dessuten trolig aldri se en Android-oppdatering og vil være fast på et eldre operativsystem med sikkerhetshull og andre svakheter.

 

Hvor mange Galaxy-kopier trenger vi?

 

Av mer interessante nyheter gleder jeg meg til nye HTC One, Sony og tildels BlackBerry. God måned for mobilteknologi.

 

Kanke være mer enig her altså. Jeg har alltid likt SII.. etter det falt smaken helt vekk.. når jeg så SIII i hvit og den stygge blåfargen. Jeg liker best svarte telefoner, med litt preg.. som min Necus 4 har! Digger den, og den har ikke noe bloatware.. men touchqiz erke så ille, men ikke så bra heller.

 

Htc though.. liker de bare ikke.. har hatt 1 av de, og ikke fler! :)

 

Håper SIV Blir en tlfn som griper meg igjenn! Slik SII gjode ! :)

Lenke til kommentar
Jeg liker Samsung, og eier mange enheter fra selskapet, men nå synes jeg de må bremse. Hvor mange telefoner skal de presse på markedet? Det gjør samme feil som HTC gjorde i sin tid - og som de til dels fortsatt gjør - de prøver å tilfredsstille absolutt alle markedsaspekter.Halvparten av disse telefonene vil dessuten trolig aldri se en Android-oppdatering og vil være fast på et eldre operativsystem med sikkerhetshull og andre svakheter.Hvor mange Galaxy-kopier trenger vi?Av mer interessante nyheter gleder jeg meg til nye HTC One, Sony og tildels BlackBerry. God måned for mobilteknologi.
Kanke være mer enig her altså. Jeg har alltid likt SII.. etter det falt smaken helt vekk.. når jeg så SIII i hvit og den stygge blåfargen. Jeg liker best svarte telefoner, med litt preg.. som min Necus 4 har! Digger den, og den har ikke noe bloatware.. men touchqiz erke så ille, men ikke så bra heller.Htc though.. liker de bare ikke.. har hatt 1 av de, og ikke fler! :)Håper SIV Blir en tlfn som griper meg igjenn! Slik SII gjode ! :)

 

Hvilken htc var det om jeg tørr å spørre. Har du prøvd noen av de nyere htc'ene

Lenke til kommentar

Hvilken htc var det om jeg tørr å spørre. Har du prøvd noen av de nyere htc'ene

 

Prøvde topp modellen da HTC Desire ble sluppet. Og det er nokk til å aldri skaffe meg en HTC igjenn. Har faktisk hatt 1 til, som jeg glemte:) HTC Titan, som fucka seg etter 1uke.. ga 5000 for den.. men nei. Erke vitts å prøve. Samsung,sony eller 100% Clean Nexus for meg altså. HTC vet ikke hva de gjør, og ødelegger android totallt.

 

Sier ikke at touchwiz osv er bedre, men det skal være mindre bloaty, og fjasete.

 

Sier sitt.. Når HTC sier man ikke trenger widgets engang.. de er jo i limposen!

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...