Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Man må vel kline på første daten?


Anbefalte innlegg

For å være helt sikker på at det er en date man skal bygge videre på, og kanskje gå inn i et forhold med, så må man nesten kysse hverandre. Om ikke på den første så ihvertfall tidlig i den første perioden.

Husker du det første viktige kysset?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må å må fru blom.

Man kan velge å kysse, men dersom det ikkje er den rette settinga eller "stemninga", blir det bare rart.

At kjemien stemmer, er ikkje kun pga om kyssinga er bra. Når det er sagt, so syns eg sjølv det er greit at ho ikkje er heilt bak mål med tunga :wee: Men, men, alt kan lærast.

Lenke til kommentar

For å være helt sikker på at det er en date man skal bygge videre på, og kanskje gå inn i et forhold med, så må man nesten kysse hverandre. Om ikke på den første så ihvertfall tidlig i den første perioden.

 

Husker du det første viktige kysset?

 

Kysser bare om det føles rett. Sjelden jeg dater, jeg går heller ut på byen en tur, møter noen på en fest, eller i sportssammenhenger osv.

Kysser når tiden er inne, legger aldri noe press verken på jenta eller meg selv, det skjer alltid om kjemien er tilstede og om det er "moment" for det:)

Moments skaper man selv:)

 

Når dette er sagt så dater jeg ikke mehe'r heller, så stemningen kommer ofte. Kun sjelden at jeg har møtt ei ingenting stemmer med. Da er det bare å avslutte så skånsomt som mulig

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Jeg går ALLTID for kysset på første date.

 

Hvorfor? Jo, fordi det kommer ALDRI noe negativt ut av det.

 

Alle jenter jeg har datet, spurt og vært med sier at selv om de ikke ønsker å kysse gutten på første date, viser det at han prøver på det et veldig godt tegn og det er større sannsynlighet for at det blir en andre date :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Først og fremst, burde ikke denne tråden stenges igjen siden TS har fjernet innholdet sitt og man vet ikke helt hva man svarer på? Jeg hater slikt og burde egentlig forbys, med unntak av sensitiv tema og permanent stenging/sletting av tråden etter ønske fra TS.

 

On topic: Like greit å gå for det uansett, jenta vil klart si fra hvis hun ikke vil gjøre det. Fleste jenter har ikke imot det.

Lenke til kommentar

Man må da absolutt ingenting, men det kommer jo an på personen man er på date med. Noen er mer forsiktige og beskjedne og ville kanskje tatt det negativt om man prøver å kysse ham/henne, mens andre vil like det og som nittut skriver over, øke sjansene for en ny date.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...