Gå til innhold

Turtles er tilbake! (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Auda! Er det en ting som skulle blitt forlatt på 90tallet så er det Turtles. Ingenting har levd opp til varenavnet siden, og jeg ser ingenting som kan endre på det til nå. Det lukter kalkun ;)

Visste du i det hele tatt at det er en pågående tv-serie? Noen av oss har faktisk fulgt den fra starten. Faktisk mange nok til at sesong to har vært bekreftet en stund. ;)

 

Lenke til kommentar

Møtte en fyr på Halloweenparty for tre år sia kledd som en av de der Ninja Turtles-paddene.

Så mye selvironi skal en mann ikke ha. Så han senere drita på dass mens han kastet opp og forsøkte fortelle at snehvit var stygg?

 

Men at det i spillform kan være en vinner for de aller minste, jo så absolutt.

Endret av Zenzer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Auda! Er det en ting som skulle blitt forlatt på 90tallet så er det Turtles. Ingenting har levd opp til varenavnet siden, og jeg ser ingenting som kan endre på det til nå. Det lukter kalkun ;)

 

Jeg har aldri hatt noen interesse av de tidligere seriene som har gått på tv de siste 10 årene. 2003 Turtles...TMNT filmen..no thank you. Men faktisk, den nyeste fra 2012. Man skulle ikke tro det, men den er virkelig verdt og sjekke ut. Mange throwbacks til orginal serien. Å dette kommer fra en mega Turtle fan som har vært svææært missfornøyd de siste 10 årene når det gjelder TMNT :)

Lenke til kommentar

Må vel være noe av det teiteste innen superhelt-sjangeren noen noen gang har kokt i hop.

 

Tja, hvem vet?

De gamle mesterne hadde vel kanskje vert nettopp spilldesignere i dag. Litt rikere en den gang;)

"Mona Lisa" Call of Duty, Mission get the paintingsomthing:)

Lenke til kommentar

Auda! Er det en ting som skulle blitt forlatt på 90tallet så er det Turtles. Ingenting har levd opp til varenavnet siden, og jeg ser ingenting som kan endre på det til nå.

 

Det lukter kalkun ;)

Det er bare tullball! Den nye tegneserien som er tett opp til originalen er knall!

I tillegg glemmer du TMNT til Game Boy Advance som kom i 2007. Det er veldig undervurdert.

 

Dette spillet ser lovende ut og jeg liker at de prøver en litt annen stil.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...