Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

SSD nummer to har forsvunnet?


Anbefalte innlegg

Jeg synes at det var rart at mine torrents ikke ville starte da jeg prøvde å legge noe inn på min andre SSD siden min første var helt fyllt opp.

 

Jeg hadde da lagret filer på den før og alt fungerte som normalt. Jeg prøvde så å lage en ny mappe i hard disken noe som fungerte. Så prøvde jeg igjen å lage en liten stund senere men datamaskinen fortalte meg så at den ikke gjenkjente hard driven eller lignende. Så jeg gjorde som alle andre ville ha gjort og restartet PC.

 

Etter jeg restartet PC så var den forbanna hard driven borte fra "computer".

 

Hva er det som har skjedd? Er hard driven ødelagt? Har bare hatt den i ca. 3 mnd og den var ganske dyr :nei2:

 

edit: La til bilde av snappin, hvor min andre SSD ikke er tilstede T_T Det pleide å være en D disk med 476GB totalt lagringsplass, men den er ikke der.

post-105631-0-77187300-1362411685_thumb.png

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet løste seg visst.

 

Hva gjør man når problemet forverrer seg etter å ha skrudd PC av og på? Man gjør samme prossessen 10 ganger på rad og så er alt tilbake til normalt.

 

Nå skjønner jeg hva hvorfor de alltid sier "have you tried turning it off and on again" i The IT Crowd.

 

Så, problemet er løst.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...