Gå til innhold

Nye skjermteknologier uten overflate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg synes dette høres lovende ut, men det begynner virkelig å bli old news..

Dessuten er det tåpelig å kalle dette "skjermbilder/skjermteknologi"

Det er tross alt kun snakk om en ny måte å projektere bilder på, og teknologien egner seg virkelig ikke for det man faktisk definerer som en skjerm.

Perfekt for reklame og andre presentasjoner dog.. :)

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg synes dette høres lovende ut, men det begynner virkelig å bli old news..

Dessuten er det tåpelig å kalle dette "skjermbilder/skjermteknologi"

Det er tross alt kun snakk om en ny måte å projektere bilder på, og teknologien egner seg virkelig ikke for det man faktisk definerer som en skjerm.

Perfekt for reklame og andre presentasjoner dog.. :)

 

Det som ble sagt i artikkelen var at skjermprodusenter nå viser interesse for denne teknologien, og det tyder vel på at de er interessert i å videreutvikle den til nettopp å egne seg til skjermteknologi. Det man definerer som en skjerm i dag, trenger ikke være det vi definerer som en skjerm om 10 år.

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg synes dette høres lovende ut, men det begynner virkelig å bli old news..

Dessuten er det tåpelig å kalle dette "skjermbilder/skjermteknologi"

Det er tross alt kun snakk om en ny måte å projektere bilder på, og teknologien egner seg virkelig ikke for det man faktisk definerer som en skjerm.

Perfekt for reklame og andre presentasjoner dog.. :)

 

Det som ble sagt i artikkelen var at skjermprodusenter nå viser interesse for denne teknologien, og det tyder vel på at de er interessert i å videreutvikle den til nettopp å egne seg til skjermteknologi. Det man definerer som en skjerm i dag, trenger ikke være det vi definerer som en skjerm om 10 år.

 

Nei for all del, men dette var jo bare nederst i artikkelen.

Resten av artikkelen refererte jo til dette som ny skjermteknologi etc hele veien :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...