Gå til innhold

Enorm verden i Assassin's Creed IV (PS3, PS4, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet kommer til både dagens og neste-generasjons konsoller, samt Windows-baserte PC-er, og nestegenerasjonsversjonen skal få bedre grafikk og fysikk, samt det Ubisoft kaller

 

«connected single player»

 

Oversettelse= Vi stoler ikke på spillere nok for å ha offline singelplayer.

 

Yay...

Endret av Keiko waits for alice
Lenke til kommentar

Hvalfangst er bra!

 

Ellers høres dette så bra ut at jeg gleder meg allerede. Klarer de å fange den virkelige stemningen man forbinder med pirater (og den er vel høyst forskjellig) vil jeg kose meg i timesvis.

 

Sjøslagene i 3`ern var frustrende i starten, men kun når jeg fikk de til. Da Desmond-delen tones helt ned er litt synd ved første ørekast. Syntes den delen minner en på hva dette egentlig handler om på en måte.

 

Skal selvfølgelig spilles på NG.

Lenke til kommentar

Syntes ikke dette så så veldig interessant ut først men når jeg leste dette og så Traileren så tenker jeg dettan kan bli et bra spill å starte opp PS4 med :) Håper de starter salget av dette spillet med en gang PS4 er kommet til butikkene, om ikke samme dag, men ihvertfall innen en uke etter at de lanserer PS4 :)

 

Syns no det hadde vært en fornuftig plan imo.;D

Lenke til kommentar

Ser fram til å høyre litt meir om kva krav spelet kjem til å stille ang. hardware...

 

Kanskje eg vert nøydd til å bytte ut 570'en min for å køyre alt på fullt...

 

Spelet lovar bra, etter det som er opplyst... dei skulle heller tatt vekk MP-delen og brukt absolutt alt på SP, etter mi meining :)

Lenke til kommentar

Syntes ikke dette så så veldig interessant ut først men når jeg leste dette og så Traileren så tenker jeg dettan kan bli et bra spill å starte opp PS4 med :) Håper de starter salget av dette spillet med en gang PS4 er kommet til butikkene, om ikke samme dag, men ihvertfall innen en uke etter at de lanserer PS4 :)Syns no det hadde vært en fornuftig plan imo.;D

 

PS4 kjem vel rundt November(?) Så det er høgst sannsynleg at det kjem samtidig, eller ikkje mykje seinare.. :)

Lenke til kommentar

Leser mye hat om dette på nettet for tiden. Personlig syns jeg dette ser forbasket lovende ut!

En lettelse at de fjerner Desmond fra likningen, og satser 100% på innlevelse i karakteren du faktisk spiller 99% av tiden.

Det store minuset for meg er konseptet "connected single player". Jeg ønsker ikke å være "connected". Jeg hiver meg inn i en spillverden nettopp for å disconnecte fra ekte mennesker. Så håper dette blir valgfritt..:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette utviklet av samme studio som gjorde Ac3 ? Eller bytter de på mye internt ? Virker så klart kult, mest pga de gode sjø kampene fra Ac3

 

Er en helt annen creative director og studio bak AC4 :) de startet med produksjonen i 2011 som betyr at de har holdt på i kanskje 2-3 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...