Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i en lærer...


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem, jeg er nemlig seksuelt tiltrukket av en mannlig lærer. Han er kontaktlæreren min, så jeg har mulighet til alenetid med han. Dessverre vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for at det eventuelt skal bli noe mer. Vi er begge single og han er bare 7 år eldre enn meg, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Er det noen andre som er i samme situasjon, eller har vært det tidligere? Det hadde vært fint med litt hjelp, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har vært i samme situasjon. Jeg var ganske forelsket i lærern på vgs.. Det var litt rart i begynnelsen, men jeg innså at det er ikke noe jeg styrer.. Tilslutt fikk jeg ved et uhell sagt hvor digg jeg synes han var, og da var mye gjort. Når jeg gikk ut av vgs, opprettholdt vi kontakt.. og vips, så var vi sammen, jeg er nå 20

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg glemte selvfølgelig å skrive alderen min.. Jeg er 18 :)

Bare glem det. Dagens samfunn er så femininisert at et forhold der mannen har et maktovertak på en yngere kvinne kommer til å bli slitt i filler av alle som har sjangsen. Uansett hvem som tok initiativ. Bytt klase, gjerne skole, og så kan du prøve deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare glem det. Dagens samfunn er så femininisert at et forhold der mannen har et maktovertak på en yngere kvinne kommer til å bli slitt i filler av alle som har sjangsen. Uansett hvem som tok initiativ. Bytt klase, gjerne skole, og så kan du prøve deg :)

 

ja, men jeg bare lurer på hvordan man i det heletatt går frem. Hvordan kan jeg vise han at jeg er interessert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Bare glem det. Dagens samfunn er så femininisert at et forhold der mannen har et maktovertak på en yngere kvinne kommer til å bli slitt i filler av alle som har sjangsen. Uansett hvem som tok initiativ. Bytt klase, gjerne skole, og så kan du prøve deg :)

 

Eh, lol? Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar

Eh, lol? Hvor har du dette fra?

Lærer og elev er vell det klassiske "mannlig overgriper misbruker sin makt over en ung uskyldig jente" scenario. Om du, som manlig lærer, har seksuell kontakt med en jente du møter som lærer, eller i form av ditt yrke som lærer, så er du shitfucked.

 

Hvem som "startet" er urelevant. Samfunnet tolererer ikke denne typen kontakt, da det er gitt at mannen er en "gris" som utelukkende er ute etter å missbruke jenta.Det kan være verdens triveligste lærer, og han kan ha et helt normalt kjæresteforhold til jenta, men jeg ser ikke noen måte dette kan komme ut bra på. Så snart ryktene begynner å florere på skolen, kommer media og foreldre til å få greie på dette, og læreren kommer til å bli flådd offentlig.

 

ja, men jeg bare lurer på hvordan man i det heletatt går frem. Hvordan kan jeg vise han at jeg er interessert?

Interessert i hva? Et forhold, eller bare litt kosing i utstyrsskapet til gymsalen?

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Send han en melding på facebook og spør han på date ;) Men ja, han får garantert fyken om noen finner ut av det, noe som sikkert vil bli kjent om dere gjør noe. Et slikt rykte er vel ikke spesielt gunstig å ha på seg som lærer om man vil søke jobb et annet sted senere heller. Jeg kjenner han ikke, men kan egentlig ikke tenke meg at han vil risikere både jobb og rykte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei!

Jeg har et problem, jeg er nemlig seksuelt tiltrukket av en mannlig lærer. Han er kontaktlæreren min, så jeg har mulighet til alenetid med han. Dessverre vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem for at det eventuelt skal bli noe mer. Vi er begge single og han er bare 7 år eldre enn meg, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Er det noen andre som er i samme situasjon, eller har vært det tidligere? Det hadde vært fint med litt hjelp, takk!

 

Som @jeglikerikkedette sa, så må det være etter skolen at du/dere blir sammen, da læreren din kan bli beskyldt for å misbruke sin stilling til fordel for seksuell utnyttelse dersom du fremdeles går på skolen.

 

Men jeg ser ikke noe problem når du er myndig, og har følelser for han, kjør på! :)

 

Send han en melding på facebook og spør han på date Men ja, han får garantert fyken om noen finner ut av det, noe som sikkert vil bli kjent om dere gjør noe. Et slikt rykte er vel ikke spesielt gunstig å ha på seg som lærer om man vil søke jobb et annet sted senere heller. Jeg kjenner han ikke, men kan egentlig ikke tenke meg at han vil risikere både jobb og rykte.

 

Tror det spørs litt om hvilken omstendigheter det skjer ved. Dersom han blir sammen med hun etter at hun er ferdig med VGS så tror jeg ikke det er store problemet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fyren har ikke lov. Læreryrket innebærer en rekke etiske retningslinjer, deriblant det at seksuelle relasjoner mellom lærer og elev ikke er lov. Man kan straffes med alt fra suspensjon til fengsel. Skal det bli noe mellom dere, må du nok sørge for at han ikke er læreren din.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

Bare glem det. Dagens samfunn er så femininisert at et forhold der mannen har et maktovertak på en yngere kvinne kommer til å bli slitt i filler av alle som har sjangsen. Uansett hvem som tok initiativ. Bytt klase, gjerne skole, og så kan du prøve deg :)

 

Hadde ikke vært noe "bedre" eller "verre" om en kvinnelig lærer hadde hatt sex med en elev, enn hvis en mann hadde hatt det. Både rent juridisk sett og i media.

Lenke til kommentar

Lærer og elev er vell det klassiske "mannlig overgriper misbruker sin makt over en ung uskyldig jente" scenario. Om du, som manlig lærer, har seksuell kontakt med en jente du møter som lærer, eller i form av ditt yrke som lærer, så er du shitfucked.

 

Hvem som "startet" er urelevant. Samfunnet tolererer ikke denne typen kontakt, da det er gitt at mannen er en "gris" som utelukkende er ute etter å missbruke jenta.Det kan være verdens triveligste lærer, og han kan ha et helt normalt kjæresteforhold til jenta, men jeg ser ikke noen måte dette kan komme ut bra på. Så snart ryktene begynner å florere på skolen, kommer media og foreldre til å få greie på dette, og læreren kommer til å bli flådd offentlig.

 

 

Interessert i hva? Et forhold, eller bare litt kosing i utstyrsskapet til gymsalen?

 

Det er lettere å si mannen blir sett på som en ''gris''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...