Gå til innhold

[Løst] GoPro 3 stopper å spille av segselv på tilfeldige tidspunkt?


Anbefalte innlegg

Emnetittel sier alt, mitt GoPro har til vane, å stoppe filmingen, (ikke samsvarende med maks filstørrelse), etter alt fra 16 minutter til 40 sekunder. Dette ser ut til å skje mindre etter at jeg har formatert SD-kortet gjennom kameraet før innspilling.

 

Jeg bruker ikke GoPro -kameraet til ekstremsport, men jeg ville blitt temmelig hissig om kameraet var festet til meg mens jeg hoppet i fallskjerm og det viste seg at kameraet stoppet like etter jeg forlot flyet.

 

Noen som har en fix?

 

(har sjekket nettet, og det er mye rare og uproffesjonelle teorier så en link til "let me google that for you" er unødvendig :p )

 

-Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, jeg har et Sandisk (ikke klasse 10)

 

Men hvorfor er det ikke konsistent? burde ikke et uegnet kort ikke fungere, eller hele tide kødde seg til, og ikke bare av og til?

 

-frank

 

 

Er ikke helt sikker. Men tror det har noe med hva kortet har kapasitet til å lagre underveis. Du må kjøpe deg et SD kort med Klasse 10 eller høyere. Klasse 10 32Gb som jeg har. Dette ligger på rundt 300-500kr. Jeg kjøpte det for 400kr fordi jeg ikke ville vente på produktet om jeg bestilte via nettet.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Hvis du har for langsomt kort (for eksempel class 4-6 når det kreves class 10) vil det stoppe tilfeldig, ja.

Go pro hero 3 black krever class 10, mens Silberbauer (Edit: "Silver" - dømrade mobiltastatur!!) krever class 4 til "vanlig" og class 10 for enkelte modi.

 

Kjøp et class 10 Sandisk eller Lexar. :)

 

 

Hvor mye båndbredde som kreves er variabelt, avhengig av kompresjon - derfor kan det variere avhengig av hvor komprimerbart motiv det er.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...