Gå til innhold

Hjelp til PS3


JosseF

Anbefalte innlegg

Min PS3 160 GB har fungert helt perfekt inntil i går. Da skjedde det ingenting da jeg satt inn Fifa 13 cd'n. Ikke COD heller, må jo være noe feil med disk-readern eller noe?

 

Regner med det er dyrt å sende den på rep, så jeg lurer på om det er noen som vet om man kan bruke en ekstern cd-rom med USB som kobles til PS3'n for å spille?

 

Eller har noen andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Min PS3 160 GB har fungert helt perfekt inntil i går. Da skjedde det ingenting da jeg satt inn Fifa 13 cd'n. Ikke COD heller, må jo være noe feil med disk-readern eller noe?

 

Regner med det er dyrt å sende den på rep, så jeg lurer på om det er noen som vet om man kan bruke en ekstern cd-rom med USB som kobles til PS3'n for å spille?

 

Eller har noen andre tips?

det er mest sansynelig blu ray spilleren som har gått. prøv med vanlig dvd for å se om den funker. visst den funker er det bluray leseren. for å fikse det kan du ta den på reperasjon, eller du kan fikse det selv. når jeg hadde dette problemet åpnet jeg opp ps3'en og skrudde meg frem til bluray leseren, så vasket jeg den å tørket den skikkelig. etter det funket den. om du prøver dette og det ikke funker, må du mest sansynlig kjøpe ny leser. fortell meg om det funker visst du prøver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...