Gå til innhold

Nå er Metro: Last Light-datoen klar (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som skuffer hver gang noe blir sluppet er forskjellen mellom US og EU. De har 3 dager mellom release i Europa og US der US får det den 14 mai og EU den 17 mai. Det burde ikke være så vanskelig i dag å planlegge release slik at begge steder får samme dato. Det er verdens største backstab å slippe et spill med 3 dagers mellomrom. Hvordan får de det til å stemme? Trodde forhåpentligvis at det bare var EA som ville fortsette i 3 dagers sporet, men nå følger det jo flere etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oooo nå ble jeg glad :) . Var redd det fort kunne bli utsatt enda lenger. Metro 2033 er det beste fps spillet jeg har spilt, så dette blir stort :) .

 

Har også lest boka. Det var desverre en skuffende oversettelse fra russisk til Engelsk. Ikke det at jeg kan russisk, men språket på engelsk var helt klart kronglete. Men boka var uansett grei den. Spillet følger faktisk boka ganske greit.

Lenke til kommentar

En ting som skuffer hver gang noe blir sluppet er forskjellen mellom US og EU. De har 3 dager mellom release i Europa og US der US får det den 14 mai og EU den 17 mai. Det burde ikke være så vanskelig i dag å planlegge release slik at begge steder får samme dato. Det er verdens største backstab å slippe et spill med 3 dagers mellomrom. Hvordan får de det til å stemme? Trodde forhåpentligvis at det bare var EA som ville fortsette i 3 dagers sporet, men nå følger det jo flere etter.

Tror et er en eller annen statistikk som hinter til at nye spill selger mest om det slippes på en tirsdag i USA og fredag i Europa :wee: .

Bare å se på trender når det gjelder utgivelser, så vil tirsdager ha mange utgivelser i USA og fredager i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...