Gå til innhold

– Ingen begrensninger i hva du kan gjøre (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil bare si at jeg var ekstremt skeptisk til dette spillet og viet ingen interesse i det hele tatt. Men så var det i vinterferien jeg og noen kamerater fant ut spontant at vi skulle bare kjøpe Ace Of Spades, vi ble hekta med en gang, Ace of Spades er utrolig moro og overgikk mine forventninger så det sang. Jeg anbefaler på det varmeste å prøve Ace of Spades.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for å kjøpe spillet fordi det så j'vlig morsomt ut, men ble ganske skuffet. Utgangspunktet var godt, men Jagex ødela alt. Siktingen er forferdelig, og gjør det umulig å være f.eks sniper. I zombie mode føles det overlegent å være den derre flyveklassen, fordi du bare kan fly vekk.

Blokkene er for lette å ødelegge, og gjør at bygningene føles meningsløse.

Om ikke det er nok, er rundene for korte.

Klassisk modus gjør litt opp for noe av dette, men er ikke nok.

Godt utgangspunkt. Gjennomført feil.

5.2/10

Var nok litt av en anmeldelse om det negative da :p

 

Lenke til kommentar

Jeg synes ideen er veldig god, og spillet er ikke forferdelig, men personlig finner jeg hele greia med å bygge litt verdiløs. Hvorfor? Marksmen. Dersom du bygger deg inn i en firkant eller noe annet, må du bure deg helt inn for at en marksman ikke skal kunne klare å treffe det digre hodet ditt. Og hva kan du da gjøre? Greit, du kan jo grave deg ned og lage deg en tunnell til andre siden av banen og overraske fiendene dine, men jeg synes det med graving og lignende svært tungvindt. Spillet virker per dags dato generelt veldig upolert. Dette blir jo sikkert fiksa, men jeg føler at det som ødelegger mest er snikskyttere.

Endret av thormario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...