Gå til innhold

Fikk dobbelt opp++ med spill fra AMD


Anbefalte innlegg

For noen dager siden fikk jeg et nytt skjermkort fra komplett der det fulgte med 2 gratis spill. Crysis 3 og Bioshock infinite.

Jeg registrerte koden og fikk en mail den 25/02 med koden til crysis 3 på origin som nå er brukt.

 

Bioshock infinite koden skal jeg ifølge amd få da spillet kommer ut på steam.

 

 

Men den 27/02 fikk jeg enda en mail ( har ikke sjekket mailen før i dag) som har samme tittel og samme Reference ID som mailen jeg fikk den 25/02.

 

Men denne mailen hadde enda en kode til crysis 3 som ikke er lik koden jeg fikk første gang

OG

 

BioShock Infinite - Steam Download

( We will be sending you a download code for BioShock Infinite as soon as the code is available )

 

Tomb Raider - Steam Download

( We will be sending you a download code for BioShock Infinite as soon as the code is available )

 

Devil May Cry - Steam Download

 

Sleeping Dogs - Steam Download

 

Hitman: Absolution - Steam Download

 

Far Cry 3 - Ubishop Download

 

Den første mailen fikk jeg kun Crysis 3 og Bioshock infinite som lovet, Men i mail nr 2 fulgte alle de andre spillene med + enda et crysis 3 , Har AMD gjort en feil her ?

 

ikke at jeg syntes det er feil =P Om jeg skulle få alle spillene + 2 forskjelige koder til bioshock og 1 til tomb raider så har jeg ved en feil fått spill til en verdi av 2535.

3385 kr inkludert det ene crysis 3 og bioshock som jeg skulle ha.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.

Regna på summen og spillene er verdt 2935 kr rundet ned på valutta ( inkludert bioshock jeg allerede skulle ha,og om jeg får nøklene til både det og tomb raider da det kommer ut )

 

dvs at amd har sendt meg spill av en verdi på 3385 kr inkludert det ene crysis 3 som allerede er aktivert.

 

. Jeg tar gjerne i mot Bioshock da hvis du allerede har en key :)

 

Regner med at du gjør det ja Får ikke bioshock før 26 mars da det kommer ut men kan hende jeg får 2 spill. men de skal nok selges =D

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...