Gå til innhold

Photoshop satser på lommeformat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner ikke med at de bryr seg om å lage en w8 versjon, siden intel tabletene kan kjøre full windows programvare. wp8 er jo noe annet, men den plattformen er jo ikke ulidelig populær enda... kommer nok etterhvert regner jeg med :)

Windows 8 RT kjører ikke full windows programvare. Og selv om du kan det er det ikke sikkert det er en god idé. Jeg tror ikke at min W510 helt vil takle den fulle versjonen av Photoshop, så da hadde det vært vesentlig bedre med en cut-down versjon som det er ment å bruke touch til. :)

 

 

Photoshop Elements 11 støtter alt fra XP til Windows 8. Litt høyere pris, men slik er normalt for Windows.

 

Hvis du tenker på Win 8 RT så kommer det sikkert samtidig som Symbian-versjonen...

Hadde du nå sagt at "slik er normalt for Apple", så hadde jeg vært enig. ;)

 

tenker du på windows-phone 8 eller windows 8 RT-versjonen? vanlig windows 8 har jo vanlig photoshop :p

... men ikke til samme prisen.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at det ikke funker på iphone 4. Er det for dårlig hardware som artikkelen kanskje mener, at appen er for "rimilig avansert" for iphone 4? Eller er dette bare en strategi fra Apple om å presse folk til å kjøpe deres nyere produkter?

det er nok det at det ville blitt ubrukelig tregt. selv på iphone 5 tar det litt tid å beregne de kompliserte greiene :p

Det står at den bare er kompitabel med ipod touch 5, og iphone 4s og 5. og siden iphone 5 ifølge benchmark-tools er ca 3 ganger så rask som ipoden, og jeg aner ikke hvor mye tregere iphone 4 er etter det igjen, så tipper jeg at iphone 4 er utrolig treg (i forhold)

Lenke til kommentar

visste du at den reklamen bruker et stjålet soundtrack?

Jepp. Lenge leve livets ironi.

 

mindre enn 35 kr, litt nærmere 0

Det er jo ikke samme pris. ;)

 

Jeg er blitt eldre og klok, og vil ha lisenser på programmene jeg bruker. Ja, jeg synes også at Adobes prispolitikk er absurd, men det rettferdiggjør ikke the Pirate Bay (selv om du ønsker deg det). Her så jeg mulighet til å få noen av de relativt avanserte funksjonene Adobe har til en rimelig penge, og så er det kun tilgjengelig på Android og iOS. Hadde det nå vært tilgjengelig til Metro, kunne man i det minste brukt mus...

Lenke til kommentar

Jepp. Lenge leve livets ironi.

 

 

Det er jo ikke samme pris. ;)

 

Jeg er blitt eldre og klok, og vil ha lisenser på programmene jeg bruker. Ja, jeg synes også at Adobes prispolitikk er absurd, men det rettferdiggjør ikke the Pirate Bay (selv om du ønsker deg det). Her så jeg mulighet til å få noen av de relativt avanserte funksjonene Adobe har til en rimelig penge, og så er det kun tilgjengelig på Android og iOS. Hadde det nå vært tilgjengelig til Metro, kunne man i det minste brukt mus...

jeg har lisenserte adobe master collection, jeg "lånte" den ifra skolen :whistle:
Lenke til kommentar

 

La oss snakke sammen når du har blitt litt eldre, tjener mer, og litt mer ansvar å forholde deg til. ;)

skjønner ikke helt hvorfor min inntekt er relevant og på hvilke punkt jeg gjør noe gærent med ansvaret. Foreløbig så er det ikke ulovlig at jeg tok filene og koden. Jeg går fortsatt på skole. Og det eneste jeg har brukt dem til er bare å kunne gjøre skolearbeid på en annen pc. Og når det gjelder piratkopiering så kjøper jeg det jeg bruker. Du kan vel se på det som at jeg bruker piratebay som et slaks demo-bibliotek :p

 

Edit: jeg sier ikke at det jeg gjør med piratebay er noe mere lovlig av den grunnen

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...