Gå til innhold

Snart lanseres ArmA 3 i alfa-utgave (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge PCGamer kommer den vanlige versjonen kun til og koste 25?!!

Kommer til å koste 25 euro for den billigste pakken ja ja

 

http://www.arma3.com/buy

 

45 euro er det laveste man kan betale for å få fullversjonen. 25 gir kun alpha, 35 gir alpha og beta.

 

Dere som tror 25 euro gir tilgang til hele spillet leser nok feil(litt misvisende informasjon på siden)

 

Lurer på om det skal bli ny trend å ta seg betalt for alpha versjoner av spill nå. Jaja, "halv pris" for et "halvferdig spill" kan vel kanskje rettferdiggjøres.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Ifølge PCGamer kommer den vanlige versjonen kun til og koste 25?!!
Kommer til å koste 25 euro for den billigste pakken ja jahttp://www.arma3.com/buy
45 er det laveste man kan betale for å få fullversjonen. 25 gir kun alpha, 35 gir alpha og beta. Lurer på om det skal bli ny trend å ta seg betalt for alpha versjoner av spill nå. Jaja, "halv pris" for et "halvferdig spill" kan vel kanskje rettferdiggjøres.

 

Visst du ser litt lenger ned får du "ARMA 3 BETA & FULL GAME" visst du kjøper "ALPHA" for 24,99 euro. Det eneste ekstra du får ved Digital Deluxe er masse unødvedige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Visst du ser litt lenger ned får du "ARMA 3 BETA & FULL GAME" visst du kjøper "ALPHA" for 24,99 euro. Det eneste ekstra du får ved Digital Deluxe er masse unødvedige ting.

 

Nei det er feil. "Full game & beta" ligger i ekstra bundle, som ikke følger med. Det er derfor det er 3 priser der:

 

Vanlig:

Alpha: 25 (kun alpha)

Beta: 35 (alpha og beta)

Full Game: 44 (alpha, beta og full game)

 

DIGITAL DELUXE EDITION

 

Alpha: 39 euro (alpha og full game + extra stuff)

Beta: 49 euro (alpha, beta og full game + extra stuff

 

EDIT; tror jeg tok feil

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Visst du ser litt lenger ned får du "ARMA 3 BETA & FULL GAME" visst du kjøper "ALPHA" for 24,99 euro. Det eneste ekstra du får ved Digital Deluxe er masse unødvedige ting.
Nei det er feil. "Full game & beta" ligger i ekstra bundle, som ikke følger med. Det er derfor det er 3 priser der:Vanlig:Alpha: 25 (kun alpha)Beta: 35 (alpha og beta)Full Game: 44 (alpha, beta og full game)DIGITAL DELUXE EDITIONAlpha: 39 euro (alpha og full game + extra stuff)Beta: 49 euro (alpha, beta og full game + extra stuff)

 

Så det nå. Hva er poenget med bundle egentlig?

Lenke til kommentar

Så det nå. Hva er poenget med bundle egentlig?

 

Poenget er vel at man skal kunne velge og vrake hva man vil betale for. Litt rotete satt opp men. I prinsippet får du jo full tilgang til beta og alpha hvis man kjøper full versjonen av spillet, så sånnsett kan man vel ikke klage.

 

Trodde også først 25 euro ga tilgang til alt, men skjønte fort det var noe feil når prisen var så lav.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Nei det er feil. "Full game & beta" ligger i ekstra bundle, som ikke følger med. Det er derfor det er 3 priser der:

 

Vanlig:

Alpha: 25 (kun alpha)

Beta: 35 (alpha og beta)

Full Game: 44 (alpha, beta og full game)

 

DIGITAL DELUXE EDITION

 

Alpha: 39 euro (alpha og full game + extra stuff)

Beta: 49 euro (alpha, beta og full game + extra stuff)

Nå betyr normalt bundle extras att: "Dette får du med i denne pakken."

Dvs. hvis du går for alpha får du alt dette til alpha prisen fordi du er med og tester alpha/beta,

Derav dyrere når du kjøper på Beta/Release stadiet fordi du bidrar mindre til utviklinga av spelet.

Har vært ganske vanlig i en del utviklermiljø i mange år allerede att de kunder som er med og tester på tidlig stadie får resultatet til en bedre pris enn de som kjøper ved release.

 

Supporter Edition here I come!

Etterlengta spel.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tok feil over her, men det hele er ganske rotete satt opp. Men når jeg leser hva de har skrevet:

 

"To participate in the Alpha, people can purchase the Arma 3 Alpha (24.99 EUR/19.99 GBP/32.99 USD) or Arma 3 Digital Deluxe Edition (39.99 EUR/34.99 GBP/49.99 USD) on Steam. Extras in the Digital Deluxe Edition include a digital soundtrack*, digital maps*, digital tactical guide*, and a Steam Gift of Arma: Cold War Assault (formerly known as Operation Flashpoint™: Cold War Crisis). Both versions include access to the Arma 3 Beta plus a digital copy of the complete game upon release. The price of each edition will increase once the Arma 3 Beta and final game become available."

 

Jeg trodde det var for godt til å være sant, men det er det vel kanskje ikke det. Hvis 25 euro gir meg tilgang til alpha, beta og full game slik jeg skjønte her, så blir det kjøp med en gang!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Er nok ikke så rart at tok feil MrLG, med tanke på at det de siste årene har vært en trend å ta betalt for beta og alpha-tilgang gjennom såkalte deluxe-utgaver og ved å tvinge forbrukere til å forhåndsbestille (og betale lenge før man får tilgang til det ferdige produktet) for spill, ofte til en høyere pris enn spillet har ved release, for å i det heletatt ha en realistisk mulighet for å få tilgang til beta (som i de fleste tilfeller fungerer som en demo og eneste måte å teste spillet på før realse). Synes det er utmerket at Bohemia går mot strømmen ved å gi en betydelig rabatt for å være en "early adopter". Kan være verdt å bemerke at dette kan bety at Bohemia trenger penger for å fortsette utviklingen, samtidig som de kanskje ikke har tro på at spillet og utvikleren har nok tillitt til å ta full pris på et så tidlig tidspunkt. Samtidig kan det være en gjennomtenkt genistrek for å skaffe brukergenert omtale nesten gratis. Markedet for et slikt spill har kanskje historisk sett vært litt begrenset og mer tilrettelagt for litt eldre spillere enn for eksempel målgruppen for Battlefield, men ved å bygge interesse allerede nå har jeg tro på at man kan treffe en langt større gruppe.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Håper folk kjøper Supporter Edition for å gi de ekstra penger, de gutta der er de eneste på markedet som pusher teknologien videre på PC plattformen.

 

Stemmer, dessuten er de et lite selskap i forhold til mange av de store selskapene der ute. De har sluppet nye patcher til ArmA 2 helt siden spillet kom ut, og jeg ser fremdeles at det lanseres flere beta-patcher i uka. Hvor mange spillutviklere gjør det? Ingen som jeg vet om. Jeg skal kjøpe Supporter Edition og en fysisk kopi når det kommer.

 

Edit: Det at de pusher teknologien på PC har nok litt å gjøre med at spillet ikke kommer til konsoller.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...