Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg kan ikke leve :(


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Dette hørtes virkelig ikkje bra ut, og eg tvilar sterkt på at nokon eigentlig vil at du skal dø.Trur du burde ringe etter hjelpt ganske fort, søk på psykiatrisk legevakt der du bur og ring til dei, så får du nok hjelp.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Meningen med livet er å komme seg ut og ha det gøy, og sørge for at alle du har rundt deg også har det gøy. Livet er langt nok til at vi kan ha sinnsykt mye gøy, men man må gjøre endel ordentlig arbeid for å ha muligheten for å leve ordentlig da. Dette er det vi har blitt tildelt, og ingen lever evig. Du er ikke verken mer eller mindre priviligert enn noen andre, og det er derfor ikke noen grunn til at du skal frykte døden mer enn andre heller. Så slutt å bekymre deg og begynn å leve ordentlig. Det er det eneste som funker.

Lenke til kommentar

Det kan også være at TS er en romvesen. Men det er så ubeskrivelig lite sannsynlig at det ikke er vits å tenke på det. Samme er det med evnen til å se døde mennesker. Det eksisterer ikke.

Å? Meiner du då også at heile alternativrørsla, samt astrologane og massørane skulle vore innlagd på tvungen psykisk behandling? Og at luft ikkje inneheld/står av noko som helst?
Lenke til kommentar

Å? Meiner du då også at heile alternativrørsla, samt astrologane og massørane skulle vore innlagd på tvungen psykisk behandling?

Enten det eller fengsles for bedrageri

Og at luft ikkje inneheld/står av noko som helst?

Vi vet godt hva luft inneholder. Luft kan også sees.

 

Dette er uansett en avsporing av tråden. Ta det på PM om det er noe annet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enten det eller fengsles for bedrageri

 

Vi vet godt hva luft inneholder. Luft kan også sees.

 

Dette er uansett en avsporing av tråden. Ta det på PM om det er noe annet.

Eg må berre få sagt at eg sjølv veit om ein person som har måtta lære seg å sjå skilnad på levande personar, og personar oss andre ikkje kan sjå. Ein kan ikkje bevise at det ikkje finnast slike tilfelle.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...