Gå til innhold

Asus lanserte ny PadFone-toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes bare det er synd at ikke Telenor/Netcom eller noen andre mobilseskap selger Asus-telefoner med nedbetalingsløsning eller betaling innlagt i månedsprisen, ihvertfall ingen mobiloperatører som jeg har lagt merke til.

7500 kroner er alt for mye å betale for meg, selv for både mobil og brett. Likevel skulle jeg ikke sagt neitakk til denne her, ettersom Padfone 2 appellerte veldig til meg :)

Lenke til kommentar

Asus har veldig god byggkvalitet, men jeg ble utrolig misfornøyd med infinity 700, den lagget og hakket og var i det hele tatt treig. Jeg sendte den inn på service, ingen forskjell. jeg leste vel alt jeg fant på nett og forum, og det var en gjenganger. utrolig synd, for brettet ser veldig pent ut. en annen ting er at det finnes ingen gode beskyttelsesdeksler slik som for ipad.... Håper padfone er bedre, hakking er IKKE kult..

Lenke til kommentar

Skuffende, egentlig. Ser jo så klart fristende ut og utrolig bra ut, men Padfone 2 kom ikke ut i Norge før i januar, og allerede så kommer denne her. Nettopp kjøpt meg Padfone 2. Men men, er vel noe mye bedre til den tid jeg trenger å kjøpe ny telefon! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...