Gå til innhold

Spotify kommer rett i bilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er like lett, om ikke lettere, å sette i en AUX-kabel fremfor å inn på innstillingene hver gang og koble til via bluetooth - nå skal vel dette kunne kobles opp automatisk hver gang du er inne rekkevidde, men dette fungerer dårlig på min iPhone og handsfree-basen på jobben i alle fall.

 

Dessuten er jeg for lat til å kjøpe ny spiller da jeg må bytte den som allerede står der...

Lenke til kommentar

I dag får du spillere ned i 800kr som har både handsfree og bluetooth streaming fra telefon.. så noen Ford blir det iallefall ikke ;)"I'd rather push this VAG then drive a Ford"

 

Ett vanlig problem er at det ikke lar seg gjøre å bytte en slik enhet i nye biler. Feil formstandard og problemer med garanti dersom man river ut eksisterende avspillere.

Lenke til kommentar

Ett vanlig problem er at det ikke lar seg gjøre å bytte en slik enhet i nye biler. Feil formstandard og problemer med garanti dersom man river ut eksisterende avspillere.

 

Man kan enten kjøre en gammel bil, la være å bytte ut spilleren eller bruke litt mer enn 800,- og kjøpe en spiller som passer. Det er indeed trasig og imo bedritent at de har endret denne standarden, men samtidig blir disse standardspillerne bare bedre og bedre, og kommer som regel med AUX nå i alle fall, tror jeg.

Lenke til kommentar

Vel, det er like lett, om ikke lettere, å sette i en AUX-kabel fremfor å inn på innstillingene hver gang og koble til via bluetooth - nå skal vel dette kunne kobles opp automatisk hver gang du er inne rekkevidde, men dette fungerer dårlig på min iPhone og handsfree-basen på jobben i alle fall.

 

Dessuten er jeg for lat til å kjøpe ny spiller da jeg må bytte den som allerede står der...

Funker ypperlig i min bil opp mot Galaxy Note (5.3"). Kobler seg til automatisk opp mot min ~5 år gamle pioneer spiller og om spotify kjører i bakgrunnen på mobilen så starter den ofte å spille automatisk også. Kan også skifte til neste og forrige sang på pioneeren. Selv om jeg har docking (for lading) for mobilen så trenger jeg egentlig ikke å ta den ut av lomma for å bruke den.

 

Har ikke brukt CD, MP3 eller radio på mange år. Har funnet ut at det er bedre mobil dekning enn det er dekning for radio på norske veier. Bruker derfor bare nettradio og spotify.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...