Gå til innhold

Her er Googles bærbare PC med knallskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten lagringsplass, ikke verdens beste batteritid, kanskje litt lite ram.. Ligner litt på Macbook Pro, men det går greit, for den har jo ikke avrundede kanter :p

 

Er CPU'en bare clocket til 1.8 Mhz? Det var da ikke stort? :p (Ghz).

 

 

Mhz... "MiB"... Mange skrivefeil i denne artikkelen. (MiB)Mebibyte, eller MB på RAM'en?

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Liten lagringsplass, ikke verdens beste batteritid, kanskje litt lite ram.. Ligner litt på Macbook Pro, men det går greit, for den har jo ikke avrundede kanter :pEr CPU'en bare clocket til 1.8 Mhz? Det var da ikke stort? :p (Ghz).Mhz... "MiB"... Mange skrivefeil i denne artikkelen. (MiB)Mebibyte, eller MB på RAM'en?

 

Mulig jeg ser meg blind på teksten nå, men står det MHz og MiB noe sted? Skal være 1,8 GHz på prosessoren og 4 GB minne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liten lagringsplass, ikke verdens beste batteritid, kanskje litt lite ram.. Ligner litt på Macbook Pro, men det går greit, for den har jo ikke avrundede kanter :pEr CPU'en bare clocket til 1.8 Mhz? Det var da ikke stort? :p (Ghz).Mhz... "MiB"... Mange skrivefeil i denne artikkelen. (MiB)Mebibyte, eller MB på RAM'en?

 

Ikkje så altfor nødvendig med masse lagringsplass i en Chromebook da ;)

Lenke til kommentar

Stilig sak,spesielt skjermen. Men som på de fleste bærbar i denne størrelsen i dag, ekstrem dårlig connectivity.

 

Den har jo potensial pga. sterk maskinvare, kanskje overkill for ChromeOS men er vel bare å dytte på sin favoritt distro vis en liker skjermen og klare seg med 2 usb porter og mini-hdmi(antar jeg ?)

 

Dette er som et nettbrett med tastatur til overpris. Kjøper en når den koster mindre enn en grei 13.3 ultrabook (godt under 5000 kr).

 

Vel de fleste ultrabook's kvalifisere seg vel ikke til mye mer en nettbrett med tastatur heller, når en tenke på funksjonalitet.

 

Ytelse er kanskje noe annet men begge kategorier har nok av det for det dem er synes jeg.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Liten lagringsplass, ikke verdens beste batteritid, kanskje litt lite ram.. Ligner litt på Macbook Pro, men det går greit, for den har jo ikke avrundede kanter :pEr CPU'en bare clocket til 1.8 Mhz? Det var da ikke stort? :p (Ghz).Mhz... "MiB"... Mange skrivefeil i denne artikkelen. (MiB)Mebibyte, eller MB på RAM'en?

 

Har du i hele tatt forstått ideen bak Chromebooks?

Lenke til kommentar

Do want!

 

...hadde det ikke vært for at jeg ikke kan bruke den til å se filmer fra mediaserveren min på sengekanten.

 

Har testa Chromium OS og det er egentlig genialt til mitt bruk - jeg bruker google til alt! E-post, video (youtube), sosialt nett (gtalk og Plus) og bruker Chrome som nettleser ellers.

 

Men, jeg bruker også PCen(e) min(e) til Plex og ett og annet spill.

 

Som surfemaskin er den genial, men hvorfor skal jeg velge Chromebook istedenfor en iPad eller annen tablet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...