Gå til innhold

Danske tenåringer straffet for «facerape»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes tilfeller av facerape, blandt annet dette, som er på eller over kanten. Jeg syns det er helt rett og rimelig at de ble straffet. Dog vil jeg også si, at det ikke nødvendigvis er seriøst ukult e.l., men det skal ikke være slemt. Men om en god venn har forlatt PCen og glemt å logge av ser jeg inget problem med en uskyldig facerape (selv om jeg personlig frastår slikt) - om ikke annet, resulterer det kanskje i litt bedre nettvett for "offeret", så de logger ut neste gang. Man kan klage når man blir facerapet av en venn fordi man har glemt å logge av - hva om man glemmer å logge av nettbanken og blir "rapet" av en heller ukjent person?

Lenke til kommentar

Synes nå de kunne fått et par måneder med samfunnsstraff i tillegg jeg da. Vil jo si at å betale hhv 2000 kr og 4000 kr er rimelig mildt i forhold til hvordan denne jenta har opplevd det og hatt det etter det som skjedde...

 

Dette. For ikke å glemme at det sikkert ender med at foreldrene betaler, evt. trekker det fra ukepengene de i utgangspunktet ikke får...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...