Gå til innhold

ISO med norsk W 7 Pro for HP Probook 4535s, anyone?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk slettet den originale restore-partisjonen etter installering av nedlastet iso etter at factory-reset klikket og pcen bare ville boote fra dvd-romen.

For å slippe manuell nedlasting av alle driver/programmer så lurer jeg på om noen kunne delt sin restore-partisjon?

Jeg prøvde soft paq(eller hva det heter) for auto nedlasting og installering av HP-filer, men det klarte ikke å installere alt jeg trengte, heller ikke alle manuelt nedlastede filer ville innstalleres.

Jeg har forstått det slik at jeg kan bruke min egen lisens-nøkkel så lenge jeg installerer samme Windows-versjon(som nøkkelen er laget for) på den samme pc'en?

 

Takk på forhånd for alle svar.

Endret av UseDis09
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger pcen din så mange drivere etter en ny installasjon av Windows 7?

Ofte enklest å bare laste ned de driverene du trenger fra support siden til HP, og ikke bruke programvare for dette. Last dem ned og installer en og en. Kan jo ikke ta så lang tid.

 

De fleste gjør jo alt for å slippe all bloatwaren (søppelprogram) som følger med på en slik recovery partisjon, men du ønsker alt som fulgte med pcen da den var ny?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fant windows.old-filen som ble laget når jeg re-installerte. Inneholder windows.old-filen den fabrikk-restore-partisjonen som ligger når man kjøper pcen???

Da kunne jeg evt laget en boot-dvd(fra linken din myhken), installere vindows på nytt..... og re-installert fra restore-partisjonen:-) som var det jeg ville i utgangspunktet:-)

Lenke til kommentar

Windows.old filen inneholder bare filer som Mine Dokumenter osv, egentlig de fleste filer under Bruker mappen.

Du kan ikke bruke noe der til å reinstallere programmer etc, om du ikke har lastet ned og lagret installasjonsfiler under Mine Nedlastninger eller noe slikt.

 

Bruk .iso filen jeg linket til for å gjøre en clean install. Så laster du bare ned det du trenger fra HP sine support sider. Hvorfor gjøre det noe vanskeligere enn det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke en zippa fil jeg linket til, det er den originale .iso filen. Men programmer som Winrar kan lese/skrive til .iso filer og derfor kan filen se ut som om den har et "zippa" format.

 

Jeg har aldri brukt noe annet enn UltraISO, men vet at mange bruker PowerISO. Usikker på om det fungerer noe bedre i gratis versjonen.

 

Går ut i fra at du prøver å fjerne ei.cfg filen siden du jobber med .iso filen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...