Gå til innhold

Erfaringer med batteri til Xperia V


Anbefalte innlegg

Startet en trå litt tidligere og spurte etter erfaringer med batteriet til sony xperia v, skulle som sagt kjøpe den, men ble frarådet fra butikken da det var så dårlig batteri. Fikk derimot opplysninger om det var mulig å oppgradere den og på den måten få bedre batterikapasitet. Noen som vet eller kjenner til dette?

 

Vet at alle smart telefoner tapper batteri, men er dette verre enn samsung 3, htc one x, ipone 5 osv?

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har nå hatt Xperia V siden jul. En konge mobil absolutt, men batteriet er helt klart svakeste ledd på denne modellen. Har du mulighet til å ha med deg lader om du skal bort en dag eller mer er det ikke noe problem, men ikke forvent et batteri som holder seg i flere dager! ;)

 

Jeg har nesten alltid på 3G/4G, eller koplet til wifi. Har også epost og vær-applikasjon som oppdaterer seg jevnlig. Vet dette krever MYE strøm, og jeg må derfor lade telefonen hver dag med moderat bruk.

Sitter jeg og spiller, surfer eller ser på film, er batteriet tomt i løpet av noen timer. Tror dog ikke dette er uvanlig.

 

Har akuratt oppdatert telefonen min selv, til nyeste tilgjenglige oppdatering fra Sony, og synes batteritiden har blitt noe bedre. Riktignok ikke til det ekstreme, men litt.

Telefonen i seg selv er konge, så anbefaler den sterkt. Er daglig lading et problem for deg er dette riktignok ikke telefonen for deg! ;)

 

EDIT: Det finnes også batterisparende applikasjoner, og har du ikke 3G/4G på til en hver tid holder nok batteriet en god del lengre. Du må nok likevel lade telefonen hver dag, evnt. sikkert mulig å pushe den litt lengre, men du må nok uansett lade i løpet av dag nummer to! ;)

Endret av IT_Predator
Lenke til kommentar

Har akuratt oppdatert telefonen min selv, til nyeste tilgjenglige oppdatering fra Sony, og synes batteritiden har blitt noe bedre. Riktignok ikke til det ekstreme, men litt.

Hva er din erfaring med oppdateringen ellers?

Har lest så mye negativt om den så er fortsatt på 4.0.4 gitt :p

Lenke til kommentar

Vel, merket litt endringer i layout og interface, men utenom det kjører alt normalt i mine øyne.

Husker jeg rett var interfacet på "ring" og "melding" applikasjonene mørkt/svart før, men nå hvitt. Plaget meg litt i og med at jeg syntes det var deilig med det mørke layoutet, men har vendt meg til det nå.

 

Har ikke stort negativt å si på oppdateringen ut ifra hva jeg har merket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...