Gå til innhold

I hvilken episode er jeg på? (Naruto Ship - mulig spoiler)


Anbefalte innlegg

Hello fellow anime-freaks!

Jeg hater egentlig og starter slike tråder, men siden denne delen av forumet ikke har en slik "Hvilken episode er jeg på" - tråd får jeg starte en tråd for og få litt veiledning om hvor jeg er.

 

Det har seg slikt at jeg hater og vente uke for uke etter ny episode fordi det er så lite "innmat" i bare en episode - og spesielt store anime serier så det jeg gjorde var å legge Naruto på hyllen og valgte og se alt Bleach og småserier ved siden i mens jeg ventet på Naruto episodene skulle bygge seg opp slik jeg kunne marathone alt og vente et par mnd til neste oppbygging igjen.. ;p

 

Poenget er at jeg husker ikke episode tall lengre og jeg blir ikke så mye klokere på nettet egentlig. Dessuten er jeg redd for jeg kommer over spoilere hvis jeg søker for avansert.

Så jeg lurte på om dere kunne gi meg en hjelpende hånd så jeg skal skrive ned det jeg husker (mulig det er spoilere her)

 

 

Jeg husker Naruto gikk inn i seg selv og klarte og kontrollere dyret inni seg, nine-tail. Jeg husker at den tidligere tjeneren/partneren til Orochimaru har samlet seg noen vanvittige krefter nok til og true akatsuki. Naruto var på en øy med eight-tale, - Håper dere kan gi meg et ca tall her?

 

 

Endret av DrunkRattleHead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...