Gå til innhold

[Løst] iPhone 4S - iMessage-problem. Viser mailadresser.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et problem med min iPhone 4S hvor av hver gang jeg får svar fra folk på iMessage så kommer deres emailadresse istedenfor navnet jeg har de lagret som. De får ikke mailadressen min, kun navnet. Så burde ikke være noe feil med min id.

 

Noen som har vært borti samme problem?

 

Ganske irriterende. Har de 2 ganger i meldingsinnboksen, for eks. Kari og [email protected] osv.

 

Setter pris på råd og innspill.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har et problem med min iPhone 4S hvor av hver gang jeg får svar fra folk på iMessage så kommer deres emailadresse istedenfor navnet jeg har de lagret som. De får ikke mailadressen min, kun navnet. Så burde ikke være noe feil med min id.

 

Noen som har vært borti samme problem?

 

Ganske irriterende. Har de 2 ganger i meldingsinnboksen, for eks. Kari og [email protected] osv.

 

Setter pris på råd og innspill.

 

På forhånd takk.

 

Jeg har samme problem! :ohmy:

 

Hvis jeg får melding av samme person, nærmest på likt (Én SMS, og én iMessage), får jeg dem som to separate meldinger! :hmm:

Lenke til kommentar

jeg tror det er fordi dem som sender dere meldingene har feil i sine instillinger. At de starter samtaler ifra sin e-post tror jeg, i stedet for ifra nummeret. Har opplevd det samme ifra 2 andre, men det funker fint med alle andre :p

 

problemet kan også løses ved at dere legger inn e-postene dems i kontakt-informasjonen

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Men gjelder alle for meg. Tviler på det i og med at jeg får en iMessage i innboksen og en hvor det står Tekstmelding. iPhonen burde jo klare å skjønne dette. Skal høre med en fyr her.

 

edit. Kanskje problemer ligger hos de man får mailadresse istedenfor navn fra. Han har kun mailadresse på settings - meldinger imessage og Send og motta. Kun mail der, jeg har 2 adresser, altså kan nås på mail, men sender fra nummer.

 

I guess problemet ligger hos de man får mailadressen fra ja. Problemet er at han ikke legge til nummeret sitt her. Noen som vet noe mer?

 

edit. Nå fiksa han det, men jeg får det fortsatt i 2 bolker... Damnit.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Det kan ikke løses sånn nei, da får man fortsatt 2 bolker, bare at begge er navnene.

 

Fant en fix nå btw.

 

De du får av må legge til sånn at det blir 2 adresser. Innstillinger - Meldinger - Send og motta. De må legge til nummer her, ikke bare epost. Så tar de av iMessage, så på med iMessage igjen, så ta bort eposten og da funker det. Deretter kan de legge til eposten og ting fungerer. Veldig teit bug. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...