Gå til innhold

Kjøpe iPad eller vente?


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp Ipad 4. Det blir enklere å selge, om du ønsker å oppgradere når noe nytt kommer senere. Jeg valgte 64gig versjonen for 5290,-

 

Jeg har brukt nok av tid på å sjekke tester på diverse forums og fant ut at til mitt spillebruk/film er apple sitt nettbrett best. Android er ikke der enda i mine øyne, når bare en brøkdel av spill/applikasjoner er optimalisert til å virke uten bugs etc fra når du mottar maskinvaren, (Peker på Nexus 10). Det kommer i posten i dag, men jeg skal sende dette i retur, da jeg var lur og velge postoppkrav.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å selge den , er ikke så optatt av å ha det beste.

Hvor kjøpte du din iPad?

 

Jeg kjøper min i butikk (spaceworld). Liker å kunne levere den tilbake i butikk om noe er galt i etterkant. Du har også Elkjøp, Expert, Telebutikken. Tror alle har flere på lager.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å selge den , er ikke så optatt av å ha det beste.

Hvor kjøpte du din iPad?

 

Råder deg til å kjøpe siste generasjon (ipad 4) da de siste oppdateringer vil kreve mindre av maskinvaren, enn om du går for f.eks (ipad 2). Husker jeg hadde Iphone 3S og ikke hadde mulighet til å dra nytte av de nyeste funksjonene i apple sitt i'OS.... Man må selvsagt ikke oppdatere, men da burde du også kutte ut å synke med itunes.

Endret av Axxa
Lenke til kommentar

Hei!

 

Hei!

 

Jeg har tenkt meg en tur til expert imorra å kjøpe meg en iPad 4.

Det jeg lurer på om det snart kommer en ny iPad?

Burde jeg vente ?

Er iPad 4 mye bedre enn iPad 2 ?

Å nei , det blir ikke kjøp av noe annet dyrt nettbrett.

 

Takker på forhånd !

En ny iPad kommer (nesten) garantert, men det er nok ikke store forskjeller fra 4. generasjon. Jeg har ikke, men anbefaler deg iPad 4. Du kan senere oppdatere og få nye funskjoner dersom der skulle komme en ny iPad.

iPad 2 har ikke Bluetooth 4, Retina Display og Siri. Batteritiden er det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...