Gå til innhold

Trenger logo til visittkort, hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ta det på et åpent forum om du vil ha det privat? Da er du på feil arena :p

 

Hvor skal man spørre om hjelp hvis ikke på et åpent forum, og vil man være diskre så er det full mulig, at enkelte blir sure for at de ikke får tilfredsstilt nysgjerrigheten er deres problem ikke TS.

 

Jeg ville nok heller rettet denne type forespørsel i chattetråden dog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor skal man spørre om hjelp hvis ikke på et åpent forum, og vil man være diskre så er det full mulig, at enkelte blir sure for at de ikke får tilfredsstilt nysgjerrigheten er deres problem ikke TS.

Om alle skulle ha opprettet tråder med "Jeg trenger hjelp til X, send meg en PM", så hadde forumet dauet ut veldig fort.

Om folk lager en tråd, hvor folk legger inn gode svar, så slipper kanskje neste person spørre om akkurat det samme.

 

han fikk forøvrig godt svar av Captain Ødegård, men virker ikke som trådstarter tar hjelpe han får seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om alle skulle ha opprettet tråder med "Jeg trenger hjelp til X, send meg en PM", så hadde forumet dauet ut veldig fort.

Heldigvis er ikke alle like, og man har et fint mangfold her på forumet, men du ønsker sikkert og diktere absolutt alt som skal postes på forumet så det faller i din smak.

 

Om folk lager en tråd, hvor folk legger inn gode svar, så slipper kanskje neste person spørre om akkurat det samme.

Det er fornuftig, men det er bare et fåtall som leter frem gamle tråder, og det er faktisk bra eller så ville forumet dauet ut siden det ville bli veldig få nye tråder.

 

 

han fikk forøvrig godt svar av Captain Ødegård, men virker ikke som trådstarter tar hjelpe han får seriøst.

 

Jepp, like godt svar som du ga i din først post :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...