Gå til innhold

Hva skjedde med Aliens: Colonial Marines? (PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"det er kanskje ikke så vanskelig å skjønne hvorfor utgiver Sega ikke hadde hastverk med å sende ut anmelderkopier av dette produktet."

 

Dette er for å maksimere profitt. Utgiverne venter med å sende ut spillene, så de idet minste selger alle pre-ordrene sine før folk kanselerer ordren etter å ha lest anmeldelser (hvor spillet viser seg å være dårlig).

 

^ Quote fra TotalHalibut

TotalHalibut tar opp tema "pre-order" og hvorfor han anbefaler folk om å ikke pre-ordre spill.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ja den filmen fra TB er bra. Mye gode poenger!

 

Samtlige som har kjøpt dette makkverket burde heve kjøpet sitt. Det lider av klare mangler og av falsk reklame. Hadde vært spennende å se noe sånt ta en runde i rettsvesenet. Spillere som forbrukere må jo alltid ta til takke med hva de får, og vi er ofte dumme og kjøper ting usett.

Endret av Gorzun
  • Liker 4
Lenke til kommentar

"det er kanskje ikke så vanskelig å skjønne hvorfor utgiver Sega ikke hadde hastverk med å sende ut anmelderkopier av dette produktet."Dette er for å maksimere profitt. Utgiverne venter med å sende ut spillene, så de idet minste selger alle pre-ordrene sine før folk kanselerer ordren etter å ha lest anmeldelser (hvor spillet viser seg å være dårlig).^ Quote fra TotalHalibutTotalHalibut tar opp tema "pre-order" og hvorfor han anbefaler folk om å ikke pre-ordre spill.http://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y

 

 

Tror i dette tilfellet blir det å minimere tap :p

Lenke til kommentar
Problemet var nå at etter alle utsettelsene spillet allerede hadde fått, var den siste datoen så godt som risset inn i stein. Spillet måtte ut døra.

 

Jeg hater dette, spillet MÅ ikke ut før det er ferdig. Lag ett 100% ferdig spill SÅ kan dere gi det ut...

Ikke push de som lager det til å lage søppel..

Lenke til kommentar
Resultatet er slående. Grafikknivået har blitt nedskalert kraftig, med blant annet forenklet lys og skygge og detaljer som har blitt borte. Spesialeffekter som dynamisk regn har også forsvunnet, mens spesialdesignede figuranimasjoner for spesielle situasjoner har blitt byttet ut med standardanimasjoner. En av de mest lovende sekvensene i demoen er faktisk så forskjellig fra vi

 

Hva er resten av setningen?

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet har ikke spillt det så mye, men føler at botene kunne vært droppet da de hovedsaklig kun fungerer som bait for xenomorphene. Etter litt grundigere research før jeg fant denne artikelen så kom jeg på demoen som kom ut for lenge siden, og spillet er ikke langt nært så pent som det var da....

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i tråden her på forumet som omhandler spillet, dette var et skikkelig makkverk. Har selvfølgelig kjøpt mange spill jeg ikke har vært fornøyd med opp igjennom. Men de spillene har ihvertfall hatt litt verdi, føles ut som om jeg har kasta 400 inn i peisen. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg heller ha gjort det, fremfor å støtte utviklingen av slike dårlige spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne artikkelen er jeg ganske enig med. Spillet har sett vanvittig lovende ut fra antall trailere og bilder som har blitt vist i diverse medier, i tilegg har det også stormet mye hype rundt dette spillet. I går fikk jeg spillet på PC, til min store glede startet jeg spillet for deretter å bli veldig skuffet. Grafikken med max settinger så livløst og kjedelig ut, dårlige teksturer og animasjon. Grafikken er tydelig mye dårligere enn det bilder og videoer har vist fra dette tidligere under utviklings stadiet. Jeg tuller ikke når jeg sier at dette hadde vært middelmådig i 2008 på en PS3! Vi er nå i 2013 da forventer vi en utvikling både i orginalitet og grafikk prestasjoner, desverre innfrir ikke dette spillet på noen plan! Det beste Sega kunne ha gjort er å kansellere dette prosjektet når det gikk skeis, nok en kalkun som blir en hylle varmer. Spar heller pengene deres til Crysis 3!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg hater dette, spillet MÅ ikke ut før det er ferdig. Lag ett 100% ferdig spill SÅ kan dere gi det ut...

Ikke push de som lager det til å lage søppel..

 

Jo, det måtte ut hvis ikke hadde Georbox havnet i et søksmål som hadde fått hele butikken til å knele. Ikke at jeg fraskriver de skylden for å produsere et slikt makkverk, de hadde jo tross alt 6 år på seg ...

 

 

Spillet er ikke en legendarisk skuff, bare litt middelmådig.

 

You got to be shitting me

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...