Gå til innhold

Stor Call of Duty-turnering er i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at de faen ikke lar folk under 18 spille i den turneringen da, lar ikke lagene i skandinavia som faktisk har en sjangse komme videre. Dummeste opplegget jeg har sett.

 

Er vel på grunn av at det er egentlig 18 år for å kjøp/spill spille. Heller tar jeg feil? Spiller ikke COD så jeg kan ta feil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Synd at de faen ikke lar folk under 18 spille i den turneringen da, lar ikke lagene i skandinavia som faktisk har en sjangse komme videre. Dummeste opplegget jeg har sett.
Er vel på grunn av at det er egentlig 18 år for å kjøp/spill spille. Heller tar jeg feil? Spiller ikke COD så jeg kan ta feil

 

Ja det stemmer det, 18 år må du egentlig være for å spille COD

Lenke til kommentar

Er vel på grunn av at det er egentlig 18 år for å kjøp/spill spille. Heller tar jeg feil? Spiller ikke COD så jeg kan ta feil

Anbefalt aldersgrense er det. Samme med å gå på kino, ta med en voksen om du er for liten så går det fint, syntes det er latterlig at det ikke skal gå fint her.

Lenke til kommentar
Er vel på grunn av at det er egentlig 18 år for å kjøp/spill spille. Heller tar jeg feil? Spiller ikke COD så jeg kan ta feil
Anbefalt aldersgrense er det. Samme med å gå på kino, ta med en voksen om du er for liten så går det fint, syntes det er latterlig at det ikke skal gå fint her.

 

Er ikke anbefalt på spill. Og selv da måtte faren eller moren din sittet der med deg hver eneste gang du skrudde på spillet for at det skulle være lovlig.

Lenke til kommentar

Er ikke anbefalt på spill. Og selv da måtte faren eller moren din sittet der med deg hver eneste gang du skrudde på spillet for at det skulle være lovlig.

Jeg er rimelig sikker på at det er Anbefalt aldersgrense. Og du vridde det jeg sa, om jeg er 14(er ikke det) kan jeg fint se en 18års film hjemme uten en mor eller far sittende bak meg. På kino derimot får jeg meg ikke inn, uten foreldre. For all del det er ikke noe iveien med det, men det burde være likt med dette eventet, i min mening hvertfall. Jeg som har litt erfaring fra cod miljøet vet at de fleste ligger på 16-20 år.

Endret av hiploman
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at det er Anbefalt aldersgrense. Og du vridde det jeg sa, om jeg er 14(er ikke det) kan jeg fint se en 18års film hjemme uten en mor eller far sittende bak meg. På kino derimot får jeg meg ikke inn, uten foreldre. For all del det er ikke noe iveien med det, men det burde være likt med dette eventet, i min mening hvertfall. Jeg som har litt erfaring fra cod miljøet vet at de fleste ligger på 16-20 år.

 

Fortsatt helt greit at man må være 18 for å delta i en turnering i et 18års grense spill. hvorfor skal absolutt 16åringer spille cod?(gjorde det selv når jeg var yngre men ser ikke hvorfor idag. er poengløs vold)

Lenke til kommentar

Som allerede kommentert er det litt snodig å se fps spill bli prioritert på konsoll fremfor PC, men nå er det jo ikke første gang vi PC gamere blitt oppgitt av konsollene heller. Et annet stort problem for E-sport i mine øyne er den stadige endringen i spill-titlene. Spill som Dota2, LoL, Starcraft 2 ser ut til å ha kommet for å bli men når det gjelder fps sjangeren er det altfor kort intervall mellom nytt lansert spill. Konseptet er såklart det samme, men jeg føler ofte det bare er med på å splitte opparbeidede communities og lage støy i en fremtidig stabil E-sport scene. Spillene i CS har dog vært gode eksempler og nogenlunde stabile over tid.

 

Personlig sitter jeg fremdeles og nyter Call of Duty 4: Modern Warfare Promod, som er en veldig godt optimalisert og balansert mod for konkurranse-spilling, og er litt skuffet over at det ikke ble mer populært, spesielt her i Norge.

Endret av Core2Dude
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt helt greit at man må være 18 for å delta i en turnering i et 18års grense spill. hvorfor skal absolutt 16åringer spille cod?(gjorde det selv når jeg var yngre men ser ikke hvorfor idag. er poengløs vold)

Når man tar det steget til å spille for den rene kompetitive gleden, så er det ikke lenger poengløs vold man spiller for. Uansett så mener jeg forsatt det burde vært 16+ med parental consent form for de under 18. Kan også vel og merke at de har senket det til 17+ for kun USA, ikke europa da.

Lenke til kommentar

Når man tar det steget til å spille for den rene kompetitive gleden, så er det ikke lenger poengløs vold man spiller for. Uansett så mener jeg forsatt det burde vært 16+ med parental consent form for de under 18. Kan også vel og merke at de har senket det til 17+ for kun USA, ikke europa da.

 

Det er et godt forslag. Vi får starte lobbyvirksomhet på det :D

Lenke til kommentar

hvorfor konsoll... WHY! pc er den ultiamte platformen, og vil alltid være det... spes fps og rts.

 

Enig, men PC spillere er velsignet med mange flere gode spill iforhold til konsollspillere. Konsollspillere har f.eks ikke Planetside 2. Iallefall ikke før Playstation 4 kommer. Hadde lyst å kjøpe Blops2 på PC ettersom 360n e en gammel bestefar, men har ingen kompiser som spiller COD annen enn på konsoll. Shame :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...