Gå til innhold

[Løst] Hva er en Koaksnøkkel?


MrHumbugh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal hente ett skrivebord som krever i følge finn annonsen en Koaksnøkkel, jeg har ingen anelse om hva det er for noe, har prøvd å google det. men finner ingen ting innenfor verktøy, noen som vet hva det er?

Du har sput om råd og har fått noen.

 

Men, vi får ikke noe tilbakemeldig! Kan ikke du (og andre) viset oss den respekt, at du ga oss en tilbakemelding da? Ellers begynner det å bli lite interessant, å forsøke å hjelpe folk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du har sput om råd og har fått noen.

 

Men, vi får ikke noe tilbakemeldig! Kan ikke du (og andre) viset oss den respekt, at du ga oss en tilbakemelding da? Ellers begynner det å bli lite interessant, å forsøke å hjelpe folk.

 

Joda, vis det er så fantastisk viktig for deg. Her er feedbacken: Viser seg at Koaksnøkkel bare er en annen form for Umbraco, men viste også at personen jeg hentet skrivebordet hos hadde dette fra før av. Takk for all hjelp :)

Endret av krabzlol
Lenke til kommentar

Joda, vis det er så fantastisk viktig for deg. Her er feedbacken: Viser seg at Koaksnøkkel bare er en annen form for Umbraco, men viste også at personen jeg hentet skrivebordet hos hadde dette fra før av. Takk for all hjelp :)

Takk for svaret! Det er flere enn jeg som har bidratt og leser slike innlegg. Så det er da greit med litt tilbakemelding.

 

Men for ordens skyld, en koaknøkkel, er IKKE en umbrakonøkkel!

 

Editt: Mente koaksnøkkel.

Endret av geco5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...