Gå til innhold

Chris Taylor gir opp Wildman-kampanjen (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig, syns jeg de ber om får mye penger og får som fortjent år de ikke greier det. 5 og en halv million kroner, til et spill som ser middelmådig ut? Er ikke det litt drøyt? Hva med 2 millioner, det tror jeg er maks oppnåelig på et slikt spill.

 

Her tror jeg de har overvurdert hvor bra deres spill virker for allmenheten.

Lenke til kommentar

Hmm. Kickstarterkampanjer har jo en tendens til å dra inn i allefall halvparten av totalen i løpet av de siste 48 timene. Hva hadde de tapt på å la kampanjen gå helt ut, og kanskje klart å nå målet?

 

Fordi de fleste på Kickstarter er ikke ærlige med deg. Husker du prosjektet som kom noen hundre kroner kort? I et intervju med Patrick Klepek priset utvikleren seg lykkelig for at han ikke nådde målet. Hvorfor? Fordi de setter et mål som er mindre enn de trenger. Dette gjør de for at prosjektet ikke skal virke for dyrt. I realiteten trenger mange Kickstarter-prosjekt minst 50% mer av det de budsjetterer med for å kunne gi ut spillet de ønsker.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, syns jeg de ber om får mye penger og får som fortjent år de ikke greier det. 5 og en halv million kroner, til et spill som ser middelmådig ut? Er ikke det litt drøyt? Hva med 2 millioner, det tror jeg er maks oppnåelig på et slikt spill.Her tror jeg de har overvurdert hvor bra deres spill virker for allmenheten.

 

De har ikke overvurdert spillet, de har satset alt på en vedlig dårlig hånd, han hadde sparket 40 ansatte allerede, de 6millionene skulle da på magisk vis greie å la ham ta tilbake de ansatte hvordan det er mulig. Du må huske at leie av lokaler, kjøp av utstyr vanlige faste utgifter kommer oppe på lønninger igjen. 2mill ville i bestefall kunne lønnet 5 personer.

Lenke til kommentar

Er Gas Powered Games kjent for noe annet en Supreme Commander 1 & 2 og Demigod? Alt jeg ser for tiden er Gas Powered Games disanddat. Skal ikke så mye mer siden jeg ikke vet stort om de, though Supreme Commander 1 & 2 var kule spille, vil jeg ikke si at de er mer en/slightly above mediocre.

Lenke til kommentar

Chris Taylors største suksesser: Total Annihilation, Dungeon Siege(I, II, (III)), Suppreme Commander(I, II) og demigod. For meg og mange av mine venner så er det Orginale Dungeon Siege en av tidenes beste hack & slash i co-op mode. Total Annhilation og Supreme Commander er fantastiske spill, som jeg fortsatt spiller med jevne mellomrom. Enspiller kampanjene i Supreme Commander var bare medicore, det er flerspiller som jeg fortsatt spiller, det er den som virkelig er fantastisk god.

 

De burde heller bruke kreftene på å gjøre ferdig Kings & Castles! Det ser rett og slett ut som en drøm. Det er noe jeg ville støttet på kickstarter.

Endret av Sn4k3Eye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...