Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intens dunkende hodepine dukker opp under og etter sex


Anbefalte innlegg

Har den siste tiden vært plaget med at jeg får brå hodepine når jeg har sex eller er opphisset.

Det kommer ut av intet og dunker omtrent i takt med hjerteslagene.

Har opplevd dette en og annen gang før, når jeg har måttet "jobbe litt" for å nå klimaks, men den siste uka har det vært helt jævelig.

En dag tok det 12 timer før dunkingen ble helt borte, og da kom den tilbake om jeg tenkte på noe som helst som hadde med sex å gjøre hele neste dag.

 

Er det dette som kalles anstrengelseshodepine?

 

Hvordan i helvete blir jeg kvitt faenskapet? Hvorfor blir jeg plutselig plaget med det nå?

Ekstra kjipt er det fordi jeg akkurat har fått ny partner, og han er rågod i senga. Men når jeg nærmer meg klimaks blir det vanskelig å konse på annet enn hodepinen. Og når jeg er ferdig dunker det som bare juling lenge etterpå, å da er det ikke så kult å skulle "finishe" han heller.

Leste meg opp på at det var vanlig hos menn som hadde noen år på baken, men jeg er en kvinne i starten av 20 åra.

 

Og jeg fatter ikke hva dette kan komme av. Bør jeg oppsøke lege?

Kan kanskje legge til at jeg aldri har vært plaget med migrene etc.

Flere som har hatt det samme? Anonym poster: a2f74c1c8224f883768ed81bd15d23f5 Anonym poster: a2f74c1c8224f883768ed81bd15d23f5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er blodtrykket ditt til vanlig?

 

Jeg hadde nok tatt en tur til legen ja.

Skal ringe lege i morgen.

 

Målte blodtrykk for noen mnd siden i forbinnelse med at jeg måtte ha ny resept på P-piller. Da ble blodtrykk målt to ganger uten at noe var galt .

Aldri hatt problemer med blodtrykk før. Anonym poster: a2f74c1c8224f883768ed81bd15d23f5

Lenke til kommentar

Er du overvektig eller i veldig dårlig fysisk form? Jeg syns det kan høres ut som den type ''hodepine'' man får når man setter i gang med trening etter en ekstremt lang og lat pause.

 

Edit: Kan det kanskje komme av måten dere har sex på? Man kan få vondt i hodet av å bli vugget fram og tilbake hele tiden, er problemet det samme hvis du rir han f.eks?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...