Gå til innhold

Forum: Dette spiller jentene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"– Det finnes en rekke gode spillere og jenteklaner som garantert ville banket gutta i konkurransespill."

 

Hva er så spesielt med dette? Det finnes også garantert noen som ville banket jenter i konkurransespill. Hvem bryr seg om hvilket kjønn det er?

 

"Andre spill som jentene nevner i diskusjonstråden er fotballspillet Fifa, det originale spillet Journey, skrekkserien Silent Hill, skytespillet Halo og eventyrspillet The Elder Scrolls: Skyrim. Med andre ord spill som også er svært populære blant gutter og menn."

 

Altså coregames, ikke noe galt med det men det finnes også jenter som spiller litt mer hardcore titler. Men de har vel ikke trang til å fortelle hele internett at de er jenter og at de spiller spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv spiller jeg mest CS:S og der er det faktisk en del jenter. Har spilt med en del på BF også. Alle jeg har møtt på er veldig fornuftige og greie, men er ikke sikker på at jeg liker de veldig.. De er nesten alltid bedre enn meg :hrm:

 

Edit: Forbanna svettinger..

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Old news!

 

Dette er noe jeg har visst om i hvertfall 5-6 år. :p

 

- Det finnes en rekke gode spillere og jenteklaner som garantert ville banket gutta i konkurransespill. Faktisk kunne det vært interessant å se om vi har en etablert jentegjeng på forumet som tar akkurat den utfordringen, sier Tangedal videre.

 

Poenget er?

 

Denne kunne likesågodt bli snudd på huet og være like sant:

 

- Det finnes en rekke gode spillere og gutteklaner som garantert ville banket jentene i konkurransespill. Faktisk kunne det vært interessant å se om vi har en etablert guttegjeng på forumet som tar akkurat den utfordringen, sier Tangedal videre.

 

Moot point is moot.

 

Kort fortalt,

det har lite å si om du er gutt eller jente som gamer,

ingen som har noen store fordeler av å være det ene eller det andre,

men at det finnes små forskjeller basert på kjønn,

det kan tenkes.

 

Et godt eksempel på dette er små unger som spiller bilspill,

særlig viss de havner i feil kjøreretning,

da ser du forskjell på hvem som er gutter og jenter,

men det er seff noe som retter seg opp etterhvert som man spiller mer.

Endret av malmern
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...