Gå til innhold

Får Galaxy S4 helt ny skjermteknologi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981734

Ikke at det har så mye å si når oppløsningen på 1920*1080p, men er det noen som tror at Amoled skjermen kommer til å bruke Pentile Matrix eller RGB på Galaxy Note II måten? Jeg tror den kommer til å ha Pentile Matrix

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

 

iPhone har 326 PPi. Uansett, med Pentile Matrix kan du fjerne ca. 1/6 av PPIen for å få det virkelige resultatet. Samsung Galaxy SIV har dermed ikke 440 PPI men heller ca. 366 effektive PPI. Om du vil at jeg skal gå dypere inn på utregningen så må du bare si fra.

Endret av Slettet+981734
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Men du vet da vel ikke om det dreier seg om pentile eller RGB, gjør du?

 

Akkurat, men jeg tror at Samsung vil gå for Pentile uansett. Det er det de gjør. Ikke det at effektive 366 PPI er noe dårlig uansett. Vi vil nok se en fantastisk skjerm uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Akkurat, men jeg tror at Samsung vil gå for Pentile uansett. Det er det de gjør. Ikke det at effektive 366 PPI er noe dårlig uansett. Vi vil nok se en fantastisk skjerm uansett.

 

Tja, forrige mobilen min, Galaxy SII, hadde ikke Pentile, og min nåværende telefon Galaxy Note II, har heller ikke Pentile, så jeg ville ikke akkurat veddet penger på det. På den andre siden hadde jeg aldri veddet imot heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
Akkurat, men jeg tror at Samsung vil gå for Pentile uansett. Det er det de gjør. Ikke det at effektive 366 PPI er noe dårlig uansett. Vi vil nok se en fantastisk skjerm uansett.
Vel, min note 2 har vel ikke pentile, så ingen regel uten unntak ;)

 

Les mine tidligere kommentarer på denne siden...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
Akkurat, men jeg tror at Samsung vil gå for Pentile uansett. Det er det de gjør. Ikke det at effektive 366 PPI er noe dårlig uansett. Vi vil nok se en fantastisk skjerm uansett.
Tja, forrige mobilen min, Galaxy SII, hadde ikke Pentile, og min nåværende telefon Galaxy Note II, har heller ikke Pentile, så jeg ville ikke akkurat veddet penger på det. På den andre siden hadde jeg aldri veddet imot heller.

 

Alle Samsung-Amoled skjermer på mer enn 300 PPI er pentile, det er det jeg sikter på. Denne vil være 440. Kanskje den har RGB men jeg tror at pentile er mest sannsynlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
Alle Samsung-Amoled skjermer på mer enn 300 PPI er pentile, det er det jeg sikter på. Denne vil være 440. Kanskje den har RGB men jeg tror at pentile er mest sannsynlig
Hvorfor sa du ikke det da? Du sa at alle samsung sine toppmodeller hadde pentile skjermer, noe som bare er tull.

 

Les den andre komentaren på denne siden...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Uansett så er det merkelig å lese at noen nærmest drar en konklusjon ut ifra løse luften. La oss nå vente å se hva samsung lanserer. Uansett pentile eller ikke, vil jeg tro skjermen er blant markedets beste, slik alle toppmodellene fra Samsung har vært.

Løse luften? Samsung er awesome men til nå har alle Amoled skjermer på mer en 300 PPI (ikke bare fra Samsung) vært pentile.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
Men du vet da vel ikke om det dreier seg om pentile eller RGB, gjør du?
Akkurat, men jeg tror at Samsung vil gå for Pentile uansett. Det er det de gjør. Ikke det at effektive 366 PPI er noe dårlig uansett. Vi vil nok se en fantastisk skjerm uansett.
Uansett?

 

Det ble mye uansett ja...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...