Gå til innhold

? Må bli bedre enn bankene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan knapt vente på å bli kvitt kort betalingen. Bankkort nhar vært et mareritt for meg helt siden chippen ble introdusert. Gjennomsnittlig levetid på et Visa kort er ca. 5-6 måneder, Mastercard pleier å være litt mer robust og varer gjerne dobbelt så lenge. Det gjelder kort fra tre forskjellige banker.

 

Hvis noen har tips i forhold til hva som kan være årsaken til at en chip blir ødelagt, så setter jeg pris på det.

Lenke til kommentar

Kan knapt vente på å bli kvitt kort betalingen. Bankkort nhar vært et mareritt for meg helt siden chippen ble introdusert. Gjennomsnittlig levetid på et Visa kort er ca. 5-6 måneder, Mastercard pleier å være litt mer robust og varer gjerne dobbelt så lenge. Det gjelder kort fra tre forskjellige banker.Hvis noen har tips i forhold til hva som kan være årsaken til at en chip blir ødelagt, så setter jeg pris på det.

 

Ingen jeg kjenner har hatt problemer med chip.

Statisk elektrisitet, sterke RF-signal, aggressive væsker eller mekanisk mishandling (bøye/knekke) kan nok ta knekken på elektronikken, dermed ville jeg flyttet kortene dine fra lommeboken til en liten metallboks for slike kort.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...